Miért célszerű fokozott figyelmet és erőforrásokat fordítani a logó és domain kiválasztására akkor, amikor a vállalkozásunkat szeretnénk felépíteni és sikerre vinni? A cikkben ezt a kérdést fogjuk részletesen is megválaszolni.
Vagyis igyekszünk minél inkább rámutatni a logó és domain hozzáadott értékére, illetve hasznosságára. Mindezek mellett adunk néhány praktikus tanácsot annak kapcsán, hogy mire érdemes figyelni a logó és domain esetében.
Amikor indulófélben lévő vállalkozásról beszélünk, az arculat kialakítása kulcsfontosságú
Ritkán születik úgy vállalati sikersztori, hogy csak úgy elindulunk, a nagyközönség pedig reklám és marketing nélkül is elkezd tolongani a termékünkért vagy szolgáltatásunkért. Gyakorlatilag sosem történik ilyen jellegű csoda.
Amikor egy új vállalkozás bevezetése, a márka ismertségének a kiépítése és a nagyobb közönség elérése a cél, akkor az arculat kialakítására erősen javasolt figyelmet fordítani. Hogyha tudatosan és hatékonyan sikerül eljárni ezen a téren, azzal kiemelten meg tudjuk támogatni a sikerek minél hamarabbi elérését.
Erre érdemes leginkább figyelni a domainnév kiválasztása kapcsán
A domainnév ideális esetben rövid, frappáns és borzasztó egyszerű megjegyezni. Fontos persze az is, hogy a domain szinkronban legyen a vállalkozásunk nevével, illetve a legfontosabb tevékenységünkkel is.
Domainválasztásnál egyaránt szóba jöhetnek magyar vagy idegen nyelvű kulcsszavak, amelyekre az imént felsorolt kritériumok mindegyike igaz. Érdemes tehát a domainnév megtalálására rászánni a kellő időt és energiát, no és persze csapaton belül is megvitatni a szóba jöhető variációkat és opciókat.
Hogyha nem jut eszünkbe túl sok ötlet, az interneten számos domainnév-generáló oldal is elérhető. Ezeknek a segítségével gyorsan akadhat néhány remek ötlet, hogy utána már csak a szabad domainnév kiválasztása és megrendelése legyen hátra.
A logó jelentőségéről és fontosságáról dióhéjban
Amennyiben tényleg komolyan gondoljuk a vállalkozásunk sikerre vitelét és a márkánk tudatos építését, akkor a logó tervezésére és kidolgozására is erősen javasolt lesz rászánni a szükséges erőforrásokat.
A logó ugyanis kitűnő hatékonysággal működő marketingeszköz abból a szempontból, hogy minél szélesebb körbe el tudjuk juttatni a vállalkozásunk fő üzenetét és hasznosságát. Vagyis a logó kialakításába fektetett pénz középtávon is pénzbeli megtérülést hozhat.
Hogyha csapaton belül nem feltétlenül áll rendelkezésre a szaktudás és erőforrás, akkor érdemes lehet külső szakember és grafikai csapat segítségét igénybe venni. Ennek köszönhetően ugyanis a logó tényleg megfelelhet a modern kor követelményeinek, és kellően szolgálhatja az érdekeink érvényesítését.
(Szponzorált tartalom)
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!