Ha a magabiztosságnak van illata, a BOSS most megtalálta

Időtlen elegancia, kortárs karizma és mindent átható stílusosság jellemzi a BOSS legújabb illatát, melyet azoknak a férfiaknak alkottak, akik mindig a maguk útját járják, legyen az bármilyen merész is. Bemutatkozik a BOSS Bottled család legújabb tagja, amely egyetlen illatban képes feltenni az örök kérdést: készen állsz arra, hogy kezedbe vedd a saját életed?

A BOSS divatház Be Your Own BOSS! kampánya egészen markánsan jelöli ki a bátor és határozott férfi modern archetípusát:

az embert, aki mer úttalan utakon járni, bízik az ösztöneiben és életének minden döntésében ő a főnök.

Nem vár ölbe tett kézzel, hanem megragadja a saját sorsát és tesz azért, hogy megvalósítsa az álmait. Energikus, karizmatikus és merész: Annick Ménardo és Suzy Le Helley parfümőrök a BOSS Bottled Parfum újdonsággal képesek voltak illatként életre hívni mindezeket a jelzőket, méghozzá egészen fenomenális módon.

Álmodj, mint egy főnök. Nyerj, mint egy főnök. Inspirálj, mint egy főnök.

A férfias, füstösfekete üvegben érkező parfümben a fás-ámbrás kompozíció kivételesen gazdag textúrája dominál: zamatos mandarin és fűszeres tömjénolajok keverednek a fejjegyekben, melyek kinyitják a nemes szívjegyeket, a ritka nősziromgyökér-koncentrátumot és a fügefagyökeret.

A parfüm esszenciáját a cédrus fássága és a növényi eredetű bőr izgalmas alapjegyei adják, melyek hosszan a bőrön maradva pézsmás és komplex illatban egyesülnek.

Mutasd meg a belső erőd!

Egy ilyen gazdag, erőteljes és ikonikus illatnak pedig ki más is lehetne az arca, mint a Marvel-filmekből is ismert Chris Hemsworth, aki az illatvonal sokéves márkanagykövete.

A BOSS Bottled Eau de Toilette maga 1998-ban indult el és nagyon gyorsan ikonikussá vált a parfümvilágban, a termékek pedig mai napig bestsellerek világszerte. Hemsworth 2017-ben csatlakozott a brandhez, és 2021-ben lett a BOSS hivatalos arca, a választás pedig nem volt véletlen: a világhírű színész egyszerre testesíti meg a karizmatikus férfi archetípusát, emellett szenvedélyes szörfösként és környezetvédő aktivistaként a márkát közelebb hozta egy új, informálisabb közönséghez.

A BOSS ezáltal is szeretné újradefiniálni, milyen a sikeres és önmagával, valamint a világgal is tökéletes egyensúlyban lévő, modern férfi. Míg a márka eddig a munkájában sikeres ember archetípusát öltöztette, az új generációs BOSS férfit már nem csak a szakmai teljesítménye határozza meg, hanem az, mennyire teljesen éli az életét. Háromgyerekes családapaként, szenvedélyes természetvédőként, és nem mellesleg kalapácsos szuperhősként Hemsworth egy személyben megtestesíti a márka új útját.

"Évek óta óriási BOSS-rajongó vagyok, ezért boldoggá tesz, hogy a márka globális nagykövete lehetek. A BOSS Bottled szerintem abból a szempontból egyedülálló, hogy egyszerre időtlen és mégis a ma emberéhez szól. Nagy megtiszteltetés a Be Your Own BOSS! kampányarcának lenni. – nyilatkozott Hemsworth.

A saját főnökünknek lenni egyet jelent azzal, hogy nem hagyjuk, hogy mások határozzák meg a vágyainkat: a saját utunkon megyünk előre, és mi döntünk a sorsunkról.

Ehhez pedig az kell, hogy motiváltak legyünk, szenvedélyesen szeressük, amit csinálunk és legyünk elkötelezettek. Évekig nagyon sikerorientált voltam. De mára rájöttem, hogy nem szabad hagyni, hogy a múlt vagy a jövő visszahúzzon: a jelenben kell élni, a pillanatban."

Úgyhogy, ha szeretnénk egy karakteres parfümmel aláhúzni, hogy nem félünk a saját utunkat járni és bátran alakítjuk a sorsunkat, akkor nem kell tovább keresni, a BOSS Bottled Parfum lesz az illat, ami mindezt megtestesíti.

boss bottled | boss | chris hemsworth | hugo boss | be your own boss

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod

10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Instagram
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom