Close
Duplájára nőttek az árai, mégis viszik ennek a márkának a darabjait, mint a cukrot

Duplájára nőttek az árai, mégis viszik ennek a márkának a darabjait, mint a cukrot

A vállalat ötven százalékos növekedést ért el 2021-ben 2020-hoz képest, ami simán felülmúlja a márka világjárvány előtti teljesítményét.

Sem az áremelkedések, sem az infláció nem akadályozhatja meg a Chanelt abban, hogy figyelemre méltó eladási adatokat realizáljon. A Business of Fashion információi szerint 2021-ben a francia divatház 15,6 milliárd dolláros árbevételt ért el, ami ötven százalékos növekedés a 2020-as, és huszonhárom százalékos bővülést jelent a 2019-hez képest.

Így a luxusmárka tavalyi éve jóval meghaladta a márka világjárvány előtti teljesítményét.

A Chanel legjobban teljesítő termékei a ruházati cikkek, az ékszerek de az órák, az illat- és szépségipari üzletága is nagy sikert aratott. Ezt a kifejezetten figyelemreméltó forgalmat a Chanel részben az áremeléseknek tudja be, hiszen a cég 2021-ben háromszor, majd az év elején még egyszer megemelte árait a növekvő anyag- és munkaerőköltségek miatt.

Márciusban a Reuters arról számolt be, hogy

a Chanel néhány ikonikus terméke akár dupla annyiba is kerül, mint a járvány előtti időszakban.

A piaci bővülés ellenére a Chanel továbbra is ragaszkodik ahhoz, hogy ruháit vagy ékszereit kizárólag kiskereskedelmi környezetben adja el vevőinek. Bár a márka számára is kulcsszerepet játszanak a digitális platformok a vásárlókkal való kommunikációban, továbbra sem tervezik, hogy online értékesítenének.

(Forrás: RobbReport, fotók: Getty Images)

luxusmárka | chanel | ruhamárka | divat | áremelkedés

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a közel hatvanmilliós órával villog Lionel Messi Katarban

Ha a magabiztosságnak van illata, a BOSS most megtalálta

Rendeld meg a Roadster magazin 10. számát!
Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Megnézem, mert érdekel!
Instagram