Azt akarjuk,
hogy érezd!
Kinyomtattuk!
#04 2020/10/15
Online kedvezménnyel
1850 Ft
Roadster 04
Ismét egy magazin azoknak, akik szerint nem arra születtünk, hogy a négy fal között üljünk, és
akik szerint az élet olyasmi, amit nagykanállal kell fogyasztani és amiből sosem lehet elég.
170 oldalnyi friss, színes és energiával teli kontent felfedezőknek, kalandoroknak, inspirációt
keresőknek mindarról, ami miatt érdemes nekivágni a világnak.
A koronavírus továbbra erősen meghatározza, hová és merre utazunk idén, de ez nem gátolhat meg
bennünket abban, hogy álmodozzunk és tervezzünk! Első úticélunk Izland, amit helyiekkel, és
olyan magyarokkal fedezünk fel, akik ott élnek vagy sokat járnak oda. Találkozunk Japán és
Finnország magyarországi nagyköveteivel, akik szülőhazájukról mesélnek nekünk, és körbejárjuk,
miért érdemes késő ősszel és télen is ellátogatni a Balaton-felvidékre. Beszélgetünk a Porsche
külső dizájnért felelős igazgatójával, Anglia egyik legfelkapottabb dizájnerével, és a Tate
Modern egyik aktuális művészével, és ami a legjobb: mind a honfitársaink!.
Együtt töltünk némi időt egy ragyogó és Budapest-rajongó kazah balerinával, bemutatunk három
hazai bútorbrandet. Van egy dizájntrend, ami Skandináviát keveri össze Japánnal, úgy hívják,
hogy Japandi, és erről is mesélünk kicsit. Ahogy eddig, most is felkértünk izgalmas egyéniségeket,
hogy írjanak nekünk. Vágvölgyi B. András filmrendező és újságíró, Szécsi Noémi és Thomas Laird
írók számolnak be nekünk külföldön töltött éveikről.
Megnézzük belülről a Laurel éttermet, és bemutatjuk, melyik most a legmagyarabb kávé. Megkóstoljuk
az egyik legprogresszívebb skót lepárló, a Bruichladdich italait, Cserna-Szabó András pedig felfedi,
melyik a legtélibb magyar fogás. A divat világába is elmerülünk: részt vettünk a digitális budapesti
divathéten, és beszélgettünk a lejobb hazai tervezőkkel. Idén született száz éve Federico Fellini és
idén hatvanéves Az édes élet című film. A kettős évforduló előtt tisztelegve a Tipton Eyeworks-szel
összehoztunk egy pazar napszemüveg kapszulakollekciót. És ez még nem minden, de minek is mesélnénk
el az egész magazint?
A Roadster a kezdetektől fogva elkötelezetten hitt abban, hogy a minőségi tartalom megtalálhatja saját
olvasótáborát és hogy létezik az a kör, amely kreatív gondolkodású, egyszerre kozmopolita és lokálpatrióta,
és nyitott az új inspirációkra – vagyis olyan, mint azok az emberek, akik ezt a magazint készítik.
Ugyanitt megragadjuk az alkalmat, hogy megköszönjük, hogy az olvasónk vagy. Reméljük, hogy továbbra
is velünk tartasz, akár a honlapunkon, akár a magazin lapjain, és azt is, hogy az általunk bemutatott
történetek legalább annyira inspirálni fognak téged is, mint bennünket.
Megrendelés
Úgy döntöttünk, hogy még közelebb visszük olvasóinkhoz a Roadster élményt, így 2019-től évente két alkalommal a legjobb tartalmaink nyomtatásban is megjelennek.