Erre az olasz városra nehéz szavakat találni

Egy tökéletes világban Firenze lenne a világ fővárosa, de a világ nem tökéletes. Csak majdnem.

Persze nem panaszkodhatunk, hiszen ez a fantasztikus, múltból itt ragadt város bármikor látogatható, el lehet veszni benne, és ha kicsit hunyorítunk, akkor olyan, mintha visszakatapultáltunk volna a cinquecentóba, amikor reneszánsz mesterek járták az utcákat, meg Danték, és a firenzeiek akkora templomot építettek, hogy azzal a fél világot iriggyé tették. Firenze persze ennél sokkal több, ez ebből a remek time-lapse videóból jól látható.

video | olaszország | Firenze

Új, minden eddiginél látványosabb videó készült a világ legnagyobb építkezéséről

Egyetlen versenyen három díjat is nyert ez a klip, ami a világ egyik legnagyobb land art művét kelti életre

Nyakunkon a tavasz, és ami még jobb hír, itt a legújabb Roadster magazin is. Mit találunk benne? Találkozunk az amerikai képzőművésszel, Jim Denevannel, aki amellett, hogy land artban utazik, egy csodás rendezvényszervező céget is működtet, amely elképesztő helyeken szervez vacsorákat Kaliforniától kezdve Dél-Afrikán át Toszkánáig. Kifaggatjuk a kultikus Iditarod Trail Race kutyás szánhúzó verseny szervezőjét, a biennáléra készülő Nemes Márton festőművészt, megismerkedtünk a Friluftsliv filozófiával, Arnaud Montagard fotós révén megnézzük, milyen Amerika hátsó udvara, főzünk a 101 Bistróban, és a Totemism legújabb kollekcióját is szemügyre vesszük. ismét látványos, sok állomásos, 220 oldalas tripet alkottunk, szerintünk érdemes lesz benevezni rá. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Öt dolog, amiért ideális útitárs a Redmi új telefonja