A Fendi nemcsak kávét szolgál fel új, ideiglenes vendéglátóhelyén, hogy a vendégek felpezsdüljenek, hanem már puszta megjelenésével is nagy dózisban biztosítja az energiaáramlást.
Az olasz divatház legújabb installációja, a Fendi Caffe nemrégiben nyitotta meg kapuit Miamai dizájnnegyedében található butikjával szemben.
A pop-up kávézó csak rövid ideig, július 5-ig lesz látogatható az OTL étteremben, de merész kialakítása valószínűleg sokkal tovább él majd a látogatók és a turisták emlékeiben.
A Fendi logója visszaköszön a kávézó berendezésein, a menün, az asztalokon, a kárpitozott székeken és a banketteken, sőt még a kapucsínó habján is. Az FF jelzés a márka Vertigo kapszulagyűjteményén jelent meg először, amelyet a New York-i multidiszciplináris művész, Sarah Coleman együttműködésével alkottak meg.
A kávézó kínálatában a Miamiban népszerű étkezési szokások mellett az olasz reggelik és a nemzetközi konyha elemei is megjelennek. Az esti Aperitivo menü pedig szintén felejthetetlennek bizonyul. Az édes és sós falatok között megtalálható a különleges FF-logós pirítós és a panini, valamint különféle sütemények és pékáruk is, melyek természetesen egyedi Fendi-csomagolást kapnak.
Nem ez az első alkalom, hogy a divatház az out-of-the-box gondolkodásáról tesz tanúbizonyságot. Az elmúlt két évben a Fendi egy rózsaszínű kollekciót készített Nicki Minaj rapperrel, és egy feltűnő fekete-fehér marker kollekciót Joshua Vides kaliforniai művésszel, ugyanakkor belsőépítészekkel korábban még nem működtek együtt.
Egy montréali olasz kávézó tulajdonosa pedig országa szellemiségét idézi meg, központi szerepet kap a kávé, a foci és a kilencvenes évek.
(Fotók: Fendi)
divatház | kávézó | olasz | fendi | divatRendhagyó kártyapartin mutatta be teljes programját a harmadik Liszt Ünnep
Őszinte, szórakoztató és sorsfordító – Így lett a Körvonal az ország kedvenc játéka

Beköszöntött az ősz, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 13. száma. Mit találunk benne? Bejárjuk Japán izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik legszínesebb és leghíresebb dizájnerével, Karim Rashiddal, Nápolyban megkóstoljuk Olaszország negyedik legjobb pizzáját, és benézünk az Attolini szabódinasztia műhelyébe is. A Napa-völgyben teszteljük, milyen az új, elektromos Rolls-Royce, és elbeszélgetünk a W luxushotelben megnyitott Nightingale by Beefbar alapítójával, Riccardo Giraudival is. Elmegyünk egészen Dél-Koreáig, hogy megnézzük közelről, milyen a világ egyik leghangulatosabb kávézója, a Mudzsige panzió, ezen kívül pedig találkozunk még párizsi keramikusművésszel, Japánban dolgozó magyar építésszel, vitorlázógép pilótával, egy római napszemüveg brand alapítójával, és a születésnapját ünneplő Babel Budapest megálmodójával is. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!