Close
Irodaköltöztetés szakértelemmel

Irodaköltöztetés szakértelemmel

Eljött az ideje, hogy vállalkozásodat új irodahelyiségbe költöztesd, de nincs rá időd vagy nem tudod, hogyan állj neki? Akkor cikkünk neked szól. A költöztetéssel foglalkozó Visszuk.hu munkatársaival a fontos szempontokról és a lehetséges problémákról beszélgettünk.

Irodaköltöztetés egyszerűen? Lehetséges.

Akárcsak egy cég létrehozásához, úgy egy költöztetéshez is alapos és átgondolt tervezés szükséges. Különösen igaz ez az irodahelyiségekre vagy akár üzemi területre, gyártelepre. A költöztetést minden esetben egy ingyenes helyszíni felmérés előzi meg, ugyanis anélkül nem lehet a legköltséghatékonyabban elkészíteni a részletes ajánlatot az irodaköltöztetés pontos költségeiről.

Egy irodahelyiség átköltöztetése sokban különbözik egy egyszerű költözködéstől. Egy irodában ugyanis nem akadályozhatja a zavartalan munkát rendetlenség. A fénymásológépek, páncélszekrény és az értékes informatikai eszközök csomagolásához és szállításához szakértelemre és precizitásra van szükség. Fontos az is, hogy a céges dossziék és dokumentumok ne keveredjenek össze, hanem az előzőleg elkészített rendszer szerint érkezzenek meg új helyükre.

A legfontosabb lépések

  • Irodaköltöztetés megszervezése: Mielőtt kiválasztjuk a megfelelő költöztető céget, érdemes alaposan körülnézni a piacon. Minden esetben nézzünk utána a refereciáknak és a vásárlói véleményeknek, hogy kiderüljön, tapasztalt és korrekt céggel állunk-e szemben.
  • Rendszerezés: Az új irodáról érdemes tervrajzot készíteni, ahol be tudjuk jelölni a bútorok és a különféle informatikai berendezések helyét. A költöztetőknek jelezhetjük azt is, ha a dossziékat és a könyveket fontos az előre elrendezett sorrendben kipakolni.
  • Lomtalanítás: A költözés mindig jó alkalom a válogatásra és a selejtezésre, hogy megváljunk attól, amire már nincs szükségünk, legfőképp, ha a dokumentumok digitalizálva is vannak. A feleslegessé vált iratokat és bútorokat is leadhatjuk egy erre a célra kialakított szemétlerakó helyen, ahol újrahasznosítják azokat.
  • Az utolsó lépés: Az üzleti partnereket és az ügyfeleket is érdemes tájékoztatni az iroda címének megváltozásáról. A címmódosítás lejelentése az adóhatóság felé is a mi kötelezettségünk. Ezenkívül a weboldalon és az alkalmazottak e-mail postafiókjának névjegyében is célszerű kijavítani a címet és a vonalas telefonszámot, amennyiben van.

Válassz profi csapatot

Egy iroda összepakolása és átköltöztetése összetett és megterhelő feladat. Kíméld meg magad a kellemetlenségektől és a felesleges idegeskedéstől, és kérj egyedi árajánlatot a Visszuk.hu munkatársaitól. Tudd le a költözést egyszerűen és gyorsan!

(Szponzorált tartalom)

FOLYTASD EZZEL
Ismerje meg a biztonsági kamera rendszerek jellemzőit!
Férfi alsóneműk - akkor és most
Megjelent a Roadster negyedik lapszáma.
Ismét egy magazin azoknak, akik szerint nem arra születtünk, hogy a négy fal között üljünk, és akik szerint az élet olyasmi, amit nagykanállal kell fogyasztani és amiből sosem lehet elég. 170 oldalnyi friss, színes és energiával teli kontent felfedezőknek, kalandoroknak, inspirációt keresőknek mindarról, ami miatt érdemes nekivágni a világnak. Megnézem, mert érdekel!
Close
HELLO, EZ ITT A
ROADSTER
Kövess minket a Facebookon!
Történetek, amiket nem fogsz elfelejteni!

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom