Close
Milla Jovovich új szerepben mutatkozik be a magyar nézőknek, magyar hangja pedig Péterfy Bori

Milla Jovovich új szerepben mutatkozik be a magyar nézőknek, magyar hangja pedig Péterfy Bori

A szupermodell és hollywoodi akciófilmsztár a Johnnie Walker kampányában lesz látható a magyar közönség számára.

A karizmatikus színész-modell saját életéből merített ihletet és arra ösztönzi a nézőket a skótwhisky-márka reklámfilmjében, hogy bátran lépjenek ki komfortzónájukból. A kampány további meglepetést is tartogat, hiszen a színésznőt Péterfy Bori szólaltatja meg magyarul.

Idén ősszel Adrien Brody magyarul köszöntötte a nézőket a Johnnie Walker reklámfilmjében. A The Walkers kampány következő fejezetének főszereplője az ukrán származású Milla Jovovich.

Az új reklámfilm arra ösztönzi a nézőket, hogy legyenek bátrak, magabiztosak és ne féljenek kilépni a komfortzónájukból.

“A mai, soha nem tapasztalt módon változó világunkban fontos, hogy pozitívak tudjunk maradni és bátran haladjunk tovább a saját utunkon” – foglalta össze a sztár a kampány fő üzenetét. “A kihívásokat sikeresen legyőzhetjük, ha bátran továbblépünk, haladunk előre, és ezzel a példamutatással másokat is arra ösztönzünk, hogy ne adják fel. Együtt erősebbek vagyunk” – fogalmazott a színésznő.

A pörgős és dinamikus reklámfilm több szálon is kapcsolódik Milla Jovovich-hoz: az ő személyes története ihlette az alkotást, a rendezői székben pedig férje, Paul W.S. Anderson ült. “A férjemmel nagyszerű csapatot alkotunk, és autentikusan ötvöztük a saját karakteremet a Johnnie Walker stílusos eleganciájával. Nagyon élveztem, hogy közösen merültünk el a Johnnie Walker világában, hogy együtt valami igazán emlékezeteset alkossunk” – idézte fel Milla Jovovich a forgatást.

A magyar kampányhoz csatlakozott Péterfy Bori is, aki a reklámfilmben Millát szinkronizálja. “A kitartás mindig eléri a célját, ezért is tartom fontosnak a kampány üzenetét. Örömmel vállaltam el a felkérést, hiszen most mindennél nagyobb szükség van arra, hogy pozitív tettekkel inspiráljuk az embereket”– emeli ki Péterfy Bori, a Johnnie Walker magyar márkanagykövete. – “A karrierem és a magánéletem során mindig erőt merítettem és tanultam a kudarcokból. A legfontosabb, hogy sose mondjunk le magunkról. Ha megtanuljuk megszelídíteni a kudarcot, lesz erőnk felállni és továbbmenni.”

Az új kampánnyal a Johnnie Walker célja, hogy reményt és bátorságot adjon az embereknek: lépjenek ki a hétköznapok mókuskerekéből. “Úgy tudunk fejlődni, ha kilépünk a komfortzónánkból, merünk kockáztatni és akár túllépünk saját határainkon” – véli Fejes Dóra, a Diageo Johnnie Walker Senior Brand Managere. – “A Milla Jovovich főszereplésével készült reklám a színésznő életéből izgalmas történetet mutat be, amelyek arra inspirálják a nézőket, hogy a szavakat tettekre váltsák.”

milla jovovich | Péterfy bori | reklám | johnnie walker | nagykövet

FOLYTASD EZZEL

Ezekért a tejes kólákért őrül meg most éppen a világ

Hét ország, hét fantasztikus karácsonyi étel

Rendeld meg a Roadster magazin 10. számát!
Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Megnézem, mert érdekel!
Instagram