Close
Kihagyhatatlan Louis Vuitton-kiállítás Milánóban

Kihagyhatatlan Louis Vuitton-kiállítás Milánóban

A milánói dóm tövében a Piazzetta Realén beszállhatunk a Louis Vuitton időkapszulájába, és végigkísérhetjük a világhírű luxusmárka történetét 1854-től napjainkig.

A luxusipar nagy játékosai kompromisszumok és megállás nélkül építkeznek, mert a piac megköveteli az állandó és intenzív kommunikációt, az innovatív és látványos jelenlétet a dübörgő márkazajban, és az egyre fiatalabb célcsoport tudatos edukálását és megszólítását – mert bennük van a jövő. A luxusmárkák jövője is.

A heritage marketing egyik legjobb eszköze a múzeumok és kiállítások szervezése, ahol közvetlen közelről lehet elvarázsolni a látogatókat a könnyed kulturális program keretében. A firenzei Panerai Múzeum, a párizsi Yves Saint Laurent Múzeum, a stuttgarti Mercedes-Benz Múzeum és számos olyan tér van a világon, ahol közvetlen közelről érzékelhetjük egy világmárka evolúcióját, amely jó esetben magával is ragad bennünket. A Louis Vuitton esetében arra is van példa, amikor a márka felülemelkedik a történetén és kollekcióin, és a művészetet kívánja támogatni a legmagasabb szinten:

ilyen céllal épült meg Párizsban a Frank Gehry által tervezett mestermű, a Louis Vuitton Foundation, ahol nyoma sem látható egyetlen táskának sem, három szinten viszont csak kortárs művészettel találkozhatunk.

A milánói Louis Vuitton Time Capsule kiállítása olyan kompakt módon és látványosan mutatja be a 165 éves Louis Vuitton történelmét a vándorkiállítás keretében, amely kihagyhatatlan ingyenes programjavaslat egészen október 20-ig. A különböző termekben más-más korszakokkal és márkaértékekkel ismerkedhetünk meg. A kiállítás figyelmet fordít az alapanyagok bemutatására, a kézzel készült munkafolyamatok hangsúlyozására, a legelső, ikonikus utazóbőröndök bemutatására, és az elmúlt évtizedek leglátványosabb kiegészítőinek prezentálására a manikűr- és borotválkozó szettől kezdve egészen a cipőkanálig.

Áttekintést kapunk a legsikeresebb művészeti kollaborációkról, többek között olyan világhírű művészekkel, mint Kuszama Jajoi, Stephen Sprouse, Murakami Takasi vagy Jeff Koons.

Az utolsó teremben a luxusház ikonikus szimbóluma, az utazóbőrönd kerül a középpontba egy videóinstalláció formájában, amely végigrepíti a látogatót a több mint másfél évszázados Louis Vuitton-univerzumban.

Van egy jó hírünk.

Megjelent a Roadster magazin első nyomtatott kiadása, amelyben olyan történeteket gyűjtöttünk össze, amelyek minket is folyamatosan inspirálnak. Szerintünk szép lett, reméljük, neked is tetszeni fog.

Ha velünk tartanál ezen az utazáson, ezen a linken megrendelheted a magazin első számát.

Ez is érdekelhet:

(Fotó: Getty Images)

Close