Kihagyhatatlan Louis Vuitton-kiállítás Milánóban

A milánói dóm tövében a Piazzetta Realén beszállhatunk a Louis Vuitton időkapszulájába, és végigkísérhetjük a világhírű luxusmárka történetét 1854-től napjainkig.

A luxusipar nagy játékosai kompromisszumok és megállás nélkül építkeznek, mert a piac megköveteli az állandó és intenzív kommunikációt, az innovatív és látványos jelenlétet a dübörgő márkazajban, és az egyre fiatalabb célcsoport tudatos edukálását és megszólítását – mert bennük van a jövő. A luxusmárkák jövője is.

A heritage marketing egyik legjobb eszköze a múzeumok és kiállítások szervezése, ahol közvetlen közelről lehet elvarázsolni a látogatókat a könnyed kulturális program keretében. A firenzei Panerai Múzeum, a párizsi Yves Saint Laurent Múzeum, a stuttgarti Mercedes-Benz Múzeum és számos olyan tér van a világon, ahol közvetlen közelről érzékelhetjük egy világmárka evolúcióját, amely jó esetben magával is ragad bennünket. A Louis Vuitton esetében arra is van példa, amikor a márka felülemelkedik a történetén és kollekcióin, és a művészetet kívánja támogatni a legmagasabb szinten:

ilyen céllal épült meg Párizsban a Frank Gehry által tervezett mestermű, a Louis Vuitton Foundation, ahol nyoma sem látható egyetlen táskának sem, három szinten viszont csak kortárs művészettel találkozhatunk.

A milánói Louis Vuitton Time Capsule kiállítása olyan kompakt módon és látványosan mutatja be a 165 éves Louis Vuitton történelmét a vándorkiállítás keretében, amely kihagyhatatlan ingyenes programjavaslat egészen október 20-ig. A különböző termekben más-más korszakokkal és márkaértékekkel ismerkedhetünk meg. A kiállítás figyelmet fordít az alapanyagok bemutatására, a kézzel készült munkafolyamatok hangsúlyozására, a legelső, ikonikus utazóbőröndök bemutatására, és az elmúlt évtizedek leglátványosabb kiegészítőinek prezentálására a manikűr- és borotválkozó szettől kezdve egészen a cipőkanálig.

Áttekintést kapunk a legsikeresebb művészeti kollaborációkról, többek között olyan világhírű művészekkel, mint Kuszama Jajoi, Stephen Sprouse, Murakami Takasi vagy Jeff Koons.

Az utolsó teremben a luxusház ikonikus szimbóluma, az utazóbőrönd kerül a középpontba egy videóinstalláció formájában, amely végigrepíti a látogatót a több mint másfél évszázados Louis Vuitton-univerzumban.

Ez is érdekelhet:

Itt tart a luxus Olaszországban

A Vicenzaoro a világ egyik legjelentősebb ékszerkiállítása és vására, amelyen ezerháromszáz márka sorakozott fel Vicenza nyüzsgő, proseccóban és kulturális programokban pezsgő városában.

(Fotó: Getty Images)

divat | márka | louis vuitton | luxusmárka | milánó | történet

FOLYTASD EZZEL

Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva

Sulciová Silvia interjú

Skót nyár a ködös budapesti belvárosban – Ilyen a 2023-as év whiskyje

Rendeld meg a Roadster magazin 18. számát!

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Ilyen a „havas mindfulness”, avagy 5+1 út a belső békéhez télen
Hirdetés
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom