Ahogy a legtöbb műszaki eszköz, úgy a telefon is hajlamos lehet a meghibásodásra. A probléma forrása számos dolog lehet, de a legtöbb esetben a bajt a tulajdonos figyelmetlensége okozza.
Hiába teszünk meg mindent telefonunk épségéért, néha egy rossz mozdulat elegendő, és máris kereshetjük a megfelelő szervizt.
Repedés, karcolás
Jellemzően a leggyakoribb probléma, hogy a telefon kijelzője megreped. Akinek volt már telefonja, az bizonyára élt már át hasonló tragédiát, és azzal is tisztában van, hogy általában azért történik, mert a telefon leesik. A kijelzővel kapcsolatban a másik sűrűn előforduló gond a kijelző összekarcolódása. Talán ez az, amit a legkevésbé lehet kivédeni, az ember beteszi hibátlan állapotban a telefonját a zsebébe, és amikor kiveszi, akkor látja, hogy nem úgy néz ki, mint korábban.
A karcok jellemzően azért keletkeznek, mert valamilyen egyéb tárggyal érintkezett a telefon a zsebben, mint például egy kulcs.
A kijelző cseréje nem tartozik a legolcsóbb mulatságok közé, az ár nagyban függ a készülék típusától és korától. Amennyiben egy modern készülékről van szó, akkor bizonyára az új kijelző drágább lesz, mintha egy régebbi telefon kijelzőjét szeretnénk kicseréltetni. Ha megtörtént a baj, és nem szeretnénk megválni szeretett telefonunktól és újat venni, akkor bizony fel kell keresni egy szervizt, azonban van pár dolog, amit érdemes szem előtt tartani.
Tapasztalat, gyorsaság
Ahogy a mondás tartja, jó munkához idő kell. Napjainkban azonban már egyre kevésbé állja meg a helyét ez a kijelentés. Megfelelő szakértelem birtokában rengeteg feladat rutinfeladattá válik, ami azt is jelenti, hogy az elvégzéséhez szükséges idő lerövidül. Ennek köszönhetően néhány helyen bizonyos feladatokat akár órákon belül is képesek orvosolni. A szakértelem egy olyan tényező, ami a legtöbb esetben nincs kiírva sehova, viszont vannak árulkodó jelek, mint például a javítás gyorsasága és a garancia.
Ha egy szerviz vállalja a gyorsaságot és a garanciát, akkor szinte biztosak lehetünk benne, hogy van tapasztalatuk a területen.
Amennyiben te is inkább a gyors szerviz híve vagy, akkor érdemes megnézned a már Pesten és Budán is működő GSM Pont szolgáltatásait.
Miért fontos a garancia?
Hozzá vagyunk szokva, hogy ha veszünk mondjuk egy televíziót vagy cipőt, akkor arra adnak garanciát, vagy ha úgy jobban tetszik, akkor jótállást. Ahhoz azonban még nem vagyunk hozzászokva, hogy bizonyos szolgáltatásokra is adnak garanciát, pedig megnyugtató tud lenni.
A termék és a szolgáltatás garanciája között csupán annyi a különbség, hogy az előbbi esetben a gyártó vállalja, hogy bizonyos időn belül történő meghibásodás esetében javítja vagy kicseréli a termékét, addig szolgáltatás esetében arról van szó, hogy a szolgáltatást nyújtó vállalja, hogy ha az általa végzett szolgáltatás nem megfelelő, azaz ismét felmerül ugyanaz a probléma, akkor azt ingyen és bérmentve javítja.
(Szponzorált tartalom)
Így választhatjuk ki autónkhoz a megfelelő tükröt
Hogyan védhetjük meg a bútorokat a porosodástól?
Nyakunkon a tavasz, és ami még jobb hír, itt a legújabb Roadster magazin is. Mit találunk benne? Találkozunk az amerikai képzőművésszel, Jim Denevannel, aki amellett, hogy land artban utazik, egy csodás rendezvényszervező céget is működtet, amely elképesztő helyeken szervez vacsorákat Kaliforniától kezdve Dél-Afrikán át Toszkánáig. Kifaggatjuk a kultikus Iditarod Trail Race kutyás szánhúzó verseny szervezőjét, a biennáléra készülő Nemes Márton festőművészt, megismerkedtünk a Friluftsliv filozófiával, Arnaud Montagard fotós révén megnézzük, milyen Amerika hátsó udvara, főzünk a 101 Bistróban, és a Totemism legújabb kollekcióját is szemügyre vesszük. ismét látványos, sok állomásos, 220 oldalas tripet alkottunk, szerintünk érdemes lesz benevezni rá. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!