Kis eltérés vagy nagy változás? - Ez a különbség a Volvo V60 és a V60 Cross Country között

A svéd autógyártó modellpalettája igen sokszínű: a szedántól a SUV-ig a legkülönbözőbb kategóriák gurulnak le a gyártósorról. Egyes Volvo típusok elektromos vagy hybrid kivitelben is elérhetők, ami közelebb emeli a márkát a fenntarthatósághoz. Van azonban egy szó, ami mindennél jobban leírja a Volvo-t: a kombi.

Nem minden Volvo kombi, de minden kombi Volvo?

A márka hírnevét sokáig a praktikusan pakolható, sok csomag befogadására képes rakodóteréről és jellegzetes, szögletes külsejéről ismert kombik határozták meg. Olyannyira, hogy a kombi kifejezés hosszú időre összeforrt a Volvo névvel.

Persze, aki az átlagosnál valamivel nagyobb figyelmet szentel az autóknak, az tudja, hogy a legendás kombin kívül voltak még figyelemreméltó Volvo autók, de a jég igazán csak az XC-s szériák, a SUV-ok megjelenésével tört meg.

Egy új korszak kombija: Volvo V60

Bár 550 literes csomagtartójával a tágasságából és a kényelmességből mit sem vesztett, a Volvo V60 kombi már egy egészen más éra képviselője. A letisztult formavilág, és az olyan modern funkciók, mint a Pilot Assist egy új korszak lenyomatát tükrözik.

Persze vannak, akik a mai napig nem tudták megbocsátani a Volvo tervezőinek azt, amikor hátrahagyták a szögletes formát, azonban az új Volvo V60 talán még őket is kárpótolja a köztes időszakért karakteres megjelenésével.

Egy kombi kalandoroknak: Volvo V60 Cross Country

A svédek 20 évvel ezelőtt gondoltak egyet, és tettek egy kis csavart a kombiba: létrehozták a terep változatot, V70 XC néven. Ezt a fricskát örökíti tovább most a Volvo V60 Cross Country, méghozzá igen ügyesen. Kis eltérések vannak csak a V60-hoz képest, azonban ezekre érdemes vetni egy pillantást.

A Volvo Cross Country földtől számított hasmagassága 7,5 cm-el van feljebb, mint a V60-nak. A karosszéria műanyag, ütésálló borítást kapott, a belső kialakítás során pedig fontos szempont volt a tervezők számára, hogy egy könnyen takarítható autót hozzanak létre.

 

Akkor ez most egy terepjáró-kombi?

Röviden: nem. Bár valóban kevésbé kell félni, hogy leér az alja a földúton, a V60 CC nem terepjáró. Ez az autó leginkább azoknak való, akik sokat utaznak, rengeteg csomaggal teszik azt, ráadásul előfordul, hogy rossz minőségű utakon teszik ezt.

A V60-hoz képest nem sok extrával tud szolgálni, ám az kétségtelen, hogy kalandoros megjelenésével egy igazán különleges darabnak számít.

(Szponzorált tartalom)

pr

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod

10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Instagram
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom