Close
Így hatott a koronavírus okozta válság a hazai divatipar szereplőire

Így hatott a koronavírus okozta válság a hazai divatipar szereplőire

Nehéz és komplikált időszakon vannak túl a magyar divatbrandek, de a tavaszi budapesti divathét egy új, reménnyel teli fejezet kezdetét jelentheti. Megkérdeztünk hét tervezőt, mi történt velük a koronavírus kirobbanása óta.

A koronavírus okozta gazdasági válság a divatipart is alapjaiban rengette meg. Ahogy az egyik legmérvadóbb divatmagazin, a Business of Fashion szerkesztője, Tim Blanks mondta a Roadsternek, a világnak volt fontosabb a dolga a divatnál az elmúlt időszakban – és joggal. Az élet azonban nem állt meg, és a divat körforgása sem, a különbség annyi volt, hogy a divathetek és a bemutatók átköltöztek a digitális térbe.

Ugyanez volt a helyzet a Budapest Central European Fashion Weekkel is, amelyet 2021 tavaszán második alkalommal rendeztek meg online formában. A Roadster is ott volt a kulisszák mögött, és ha már így történt, kifaggattuk a bemutatón részt vevő tervezőket, hogy miként élték meg az elmúlt bő egy évet.

Érdemes átkattintani a Budapest Central European Fashion Week YouTube-oldalára, és megnézni a március végi bemutatókat.

MDDÜ | cakó kinga | vengru | cako | hfda

FOLYTASD EZZEL

A japán origamiművészet világát megidéző high-tech szemüvegkerettel jött ki a Tipton

Csodálatos, exkluzív kapszulakollekció ünnepli Frida Kahlo örökségét

Rendeld meg a Roadster magazin 9. számát!
Friss, 220 oldalas lapszámunkat ezúttal egy színes és izgalmas, 20 oldalas melléklettel egészítettük ki, amelyben a prémium spiritek szédítő univerzumába merülünk el. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Megnézem, mert érdekel!
Instagram