Ezeket a szokatlan Airbnb-lakásokat érdemes kipróbálni

Miért választanánk hagyományos szállodai szobát vagy egy átlagos kiadó lakást, ha lakóhajóban vagy világítótoronyban is aludhatunk? Mutatunk pár különleges Airbnb-t Párizstól a Hawaii-szigetekig.

Privát sziget Hvaleren

Norvégia dél-nyugati partjainál számos szigetcsoportot találunk. Hvaler egy kalandregénybe illő kis sziget, rajta egy picinykének tűnő, valójában öt vendégre kalibrált kétágyas házikóval.

Ha ezt választjuk, egy puritán, néha a legalapvetőbb szükségleteknek is híján lévő apartmant kaphatunk (például nincs bekötve vezetékes víz). Amennyiben remete üzemmódba kapcsolunk, vagy életünk regényét készülünk legépelni, és ehhez inspirációra van szükségünk, akkor ideális búvóhely.

Ha pedig társaságra vágyunk, a kertben kialakított BBQ-sütőhelyet igénybe véve szervezhetünk (kis)közösségi programot, vagy bepattanhatunk a birtokhoz tartozó motorcsónakba, amivel behajthatunk a legközelebbi településre.

Ár: 63 859 Ft/éjszaka

Szerelmi fészek Malibuban

Az élmény és a kilátás csupán a Francia Riviérához mérhető. Vagy még ahhoz sem. Innen mindössze huszonhárom mérföld a Los Angeles-i repülőtér, és negyedórára van Santa Monica, de hát ki akarna valaha is elmenni innen?

Ha esetleg valamiért keveselljük az óceánt és a Catalina-szigetet láttatni engedő kétségkívül páratlan panorámát, akkor narancs-, citrom- és fügefa-ligetek segítenek ellazulni.

Az egy hálószobás apartman inkább romantikázni vágyó pároknak ideális, a gyerekkel érkezők találnak egy kisebb méretű kihúzható fekhelyet is, ha a hatalmas franciaágyon már nem férnek el.

Ár: 63 352 Ft/éjszaka

Hajóból kialakított lakás Párizsban

A művészek és a hipszterek imádni fogják ezt az egyszerűségében nagyszerű lakóhajót. Igen, ez egy folyóparton pihenő hajó, ráadásul ha kikandikálunk az ablakán, szinte karnyújtásnyira érezzük Párizs ikonját, az Eiffel-tornyot.

Bár első látásra zsúfoltnak tűnik, a hatvanöt négyzetméteres alapterületére azért nem mondhatjuk, hogy kicsi.

Nappalija, hálója, zuhanyzója, vécéje és konyhája van, no meg egy terasza, ahol békében élvezhetjük a francia főváros vibrálását.

Ár: 65 395 Ft/éjszaka

Világítótorony Marlerán

Ritkán tölthet el az ember néhány napot egy világítótoronyban, ráadásul hozzánk ilyen közel. A horvát tengerparton magasló, 1882-ben felhúzott és 2015-ben felújított épület a végtelen kéklő víztől mindössze huszonöt méterre vigyázza a környéket.

Négy kilométerre található innen a legközelebbi falu, tehát ennél tökéletesebb helyet nem találunk arra, hogy elfelejtsük a világot.

A csupa modern eszközökkel felszerelt háznak öt szobája (ebből három háló), kandallója, nyári konyhája, grillterasza, természetesen lenyűgöző panorámája és mindenek előtt valamilyen megfoghatatlan bája van.