Ezekkel a dolgokkal lehet a leginkább felbosszantani a légikísérőket a gépen

A Szövetségi Légügyi Hivatal (FAA) szerint csak az Egyesült Államok légterében naponta több mint 45 ezer járat közlekedik és közel három millió utas van a levegőben. Nem meglepő módon ennyi ember "tesz azért", hogy a légiutas-kísérőknek legyenek sérelmeik – utóbbiak most nyilvánosságra kerültek.

"Légiutas-kísérők, mi a legnagyobb bosszúságotok a repülőgépen?" – szólt a kérdés a szakmabeliek által frissített Two Guys on a Plane (Két srác a repülőn) nevű fiók tweetjében. A kedvenc bosszúságokról érdeklődő poszt gyorsan felkeltette a légikísérők figyelmét, akik meg is osztották a kellemetlenségeiket – talán abban a reményben, hogy az emberek talán odafigyelnek rájuk.

"Kezdjük: az utasok zajszűrő fejhallgatót viselnek, és hangosan visszakérdeznek, hogy 'mi?', amikor beszélni próbálunk hozzájuk" – szólt hozzá egyből valaki.

A készülékekből kirobbanó zaj is gyakori problémának bizonyult.

"Mi van azokkal, akik egyszerűen nem is viselnek fejhallgatót, és úgy játsszák le a videóikat, zenéiket, videojátékaikat, meg a filmjeiket, hogy mindannyian halljuk?" – írta másvalaki.

Ami pedig a kézipoggyászokat és az ülőhelyeket illeti, bőven okoznak frusztrációt.

"A hátizsákokat a fej feletti tárolókba pakolják, amikor kifejezetten azt mondjuk az utasoknak, hogy az egy közös hely, és a nagy bőröndöknek van fenntartva, a hátizsákot az előttük lévő ülés alá kell tenniük" – osztotta meg észrevételét egy légikísérő.

A mosdó használatával kapcsolatban is akadnak problémák, legalábbis azn utasokkal, akik "pelenkákat, folyékony szappanos flakonokat, jegygyűrűket és mobiltelefonokat dobálnak a vécébe. Mindenféle dolgot ki kellett már húznom onnan" – írta valaki felháborodva.

Bár egy hosszú repülőúton a nyújtózás jó és szükséges dolog, egy dolgozó nincs különösebben oda a levegőben tornázó utasokért.

"Ki nem állhatom, amikor az emberek a gép konyháját jógastúdiónak nézik. Egyszer a kiszolgálás közepén visszamentem,  és azt láttam, hogy egy nő éppen fejenáll. Mondtam neki, hogy elnézést, de mi itt dolgozunk, köszönjük."

A légikísérők munkája nehéz. Bár legtöbben a nem problémás utasok közé soroljuk magunkat, mégis meglepődünk bizonyos szabályokon és azok esetleges megszegésén – például amikor megkérjük a személyzetet, tegyék fel a táskánkat a fej feletti tárolóba (elvileg ezt nem szabadna). De bőven akadnak olyanok, akik ennél sokkal messzebb merészkednek.

(Forrás: Travel and Leisure, fotók: Getty Images, Unsplash)

légiutas-kísérő | bosszúság | titok | fedélzet | utazás

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod

10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom