Close
Lovak járják Los Angeles utcáit a Gucci legújabb kampányában

Lovak járják Los Angeles utcáit a Gucci legújabb kampányában

A divatház bemutatta 2020-as tavasz-nyári kampányát, és hát annyira szürreális, amennyire a kampány vizuáljáért felelős rendező is az.

Alessandro Michele idén ötödik éve a Gucci kreatívigazgatója, és regnálása alatt jó pár fantáziadúsan elrugaszkodott kampányt láthattunk: jártunk már a világűrben, az 1940-es évekbeli Hollywoodban, Disneylandben vagy épp az ókori hetedik századi Görögországban is. Az eklektikus kampányokban pedig változatos sztárfelhozatallal találkozhattunk: többek között Harry Styles, Courtney Love és Iggy Pop is szerepelt a fotósorozatokban. A kampányokért felelős fotósok szintén nagyon változatosak, a divatfotósokon kívül a Gucci nagyon szeret a szakmától kicsit távolabbi területeket képviselő fotóművészeket és alkotókat felkérni, például utcai fotósokat vagy filmeseket.

Az idei kampányt azt a Jórgosz Lánthimosz fotózta, aki az Oscar-díjra jelölt A homár és az Oscar-díjas A kedvenc című filmek rendezője. A Gucci SS2020 kampányában Los Angeles utcáira vonulnak a modellek és a modell-lovak: járják a város boulevardjait, elmennek bevásárolni, hotelek medencéiben fürdenek, tengerparton és autómosókban mókáznak. A képeken nem nehéz beleérezni Lanthimos szürreális világába, akinek filmjei is hasonlóan elrugaszkodottak (és gyakran szeret állatokkal elmesélni történeteket).

„Habár mindenki egységként tekint egy kampányra, nincs az a hatalom, hogy ugyanazt tudjuk mindenkinek elmesélni, ugyanazt az üzenetet közvetítsük mindenki számára. Ennek a kampánynak ez az értelmezési szabadság az üzenete: a stílus és az igazság a szemlélőben dől el. A narratívát is a szemlélő alkotja meg. Minden látásmód egy új út, egy új értelmezés”

– így nyilatkozik a divatház a kampányról. Lovak már többször is szerepeltek a Gucci történetében: konkrétan maga a divatház is először bőr lovaglóeszközöket kezdett tervezni az 1920-as években, majd palettáját kiterjesztette a bőröndök és kiegészítők után a ruházatig. A mai napig a Gucci egyik legkeresettebb, signature darabja a horsebit loafer cipő, amely ennek az időszaknak állít emléket, és az idei kollekcióban is jelentős szerepet kap.

Michele szerint a 2020 tavasz-nyári kollekció a szex és a felszabadulás ötleteit vizsgálja meglepően visszafogott és könnyen értelmezhető ruhadarabokon keresztül. Az amúgy maximalista divattervező tavaly Milánóban már megpendítette, hogy a sztratoszférikus magasságokig eljutott divatház életében egy új korszak kezdődik idén.

„A kollekció inkább kevesebb, mint több. Mondhatjuk úgy is, hogy kevesebb dolog van. De a nap végén ki mondhatja azt, hogy egy szimfónia jobb, mint egy zongoraszóló?”

FOLYTASD EZZEL
A párizsi Maison et Objet lakberendezési és dizájn szakvásáron tíz magyar márka is részt vesz
Jó megoldásnak tűnt a ruhabérlés a fenntarthatósági válságra, de valójában nem az
Rendeld meg a Roadster magazin 5. számát!
Mi jobb, mint egy 170 oldalas Roadster magazin? Hát egy 220 oldalas Roadster magazin! Igen, a 2021-es nyári számunkra jelentősen megnöveltük a terjedelmünket, hogy még több kalandot, utazást és inspirációt élhessünk át közösen. A méret azonban nem minden, arra is figyeltünk, hogy ismét a lehető legjobbat kínáljuk olvasóinknak. A tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Megnézem, mert érdekel!
Close
HELLO, EZ ITT A
ROADSTER
Kövess minket a Facebookon!
Történetek, amiket nem fogsz elfelejteni!

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom