Close
A párizsi Maison et Objet lakberendezési és dizájn szakvásáron tíz magyar márka is részt vesz

A párizsi Maison et Objet lakberendezési és dizájn szakvásáron tíz magyar márka is részt vesz

Az ősz a divatról és a dizájnról fog szólni a Magyar Divat & Design Ügynökségnél (MDDÜ).

A párizsi és milánói megjelenések után októbertől Budapesten is rendezvényekkel készülnek Fashion & Design Autumn elnevezéssel – mondta el a tervekről rendezett háttérbeszélgetésen Bata-Jakab Zsófia vezérigazgató. Az ügynökség mindkét divíziója, a divat- és a dizájnrészleg is aktív időszak előtt áll.

Szeptemberben a rangos párizsi Maison et Objet lakberendezési és dizájn szakvásáron vesz részt tíz magyar márka.

A szakvásár mellett Párizs belvárosában is bemutatkozhatnak a magyar dizájnerek az MDDÜ és a VIA francia dizájnintézet együttműködésének eredményeként. Utána a milánói divathét következik, ahol egy héten át lesznek láthatók a magyar tervezők munkái a kiállítási térben. Emellett az úgynevezett collectiv show-ban is bemutatják a magyar kreációkat a Budapest Select ernyőmárka alatt.

Az MDDÜ idén is a Camera Nationale de la Moda Italiana olasz divatipari szervezettel együttműködésben szervezi a magyar részvételt a neves olasz divatipari eseményen.

A külföldi szakmai megjelenések után Budapesten folytatódnak a programok az Art Market nemzetközi kortárs képzőművészeti vásárral és a Budapest Design Week együttműködésben.

Elsőként a 360 Design Budapest kiállítást láthatják az érdeklődők a Bálnában október 4. és 10. között. A magyar dizájnerek munkáit felvonultató eseményt tavaly rendezték meg először.

Óriási érdeklődés övezte az idei 360 Design Budapest rendezvényt

A virtuálisan jelenleg is bejárható bemutató nagy sikert aratott, folyamatosan telt házat vonzott, emellett négy külföldi szakmai díjat is nyert. A vezérigazgató kiemelte, hogy a kiállításon idén még nagyobb fókuszt kap a regionalitás: a visegrádi négyek államai mellett más környékbeli országok formatervezőinek is bemutatkozási lehetőséget biztosítanak.

A Budapest Central European Fashion Weeket október 11. és 17. között tartják meg, a tervek szerint fizikai jelenléttel, de ha szükséges, gyorsan át tudnak állni hibrid vagy teljesen digitális formára is.

Az előző rendezvényre mintegy száz nemzetközi divatipari szakembert, újságírót, influenszert hívtak meg, és idén ezt tervezik. A budapesti divathéten számos magyar és környező országbeli tervező mutatja be kollekcióját. Készülnek egy pop-up store-ral, amelyet Magyarország V4-es elnöksége alkalmából a környező országokba is el szeretnének vinni.

Csak úgy áradtak a kreatív energiák az idei Budapest Central European Fashion Weeken

Idén is megrendezik továbbá a Budapest Fashion & Tech Summit nevű szakmai rendezvényt, amelyen divatipari szakemberek osztják meg gondolataikat és beszélnek a legújabb trendekről.

Az MDDÜ fontos célkitűzése, hogy a magyar márkákat minél szélesebb körben ismertté tegye, hogy „divat legyen hazait vásárolni”.

Ennek érdekében aktív marketingkommunikációs tevékenységet folytatnak, és jelen vannak a közösségimédia-platformokon is. A járvány miatt tavaly fizikai üzlet helyett webshopot nyitottak, ahol mintegy hetven magyar divat- és dizájnmárka ruháit, lakberendezési tárgyat lehet megvásárolni.

Ez is érdekelhet:

(Forrás: MTI)

budapest fashion week | Magyar Divat & Design Ügynökség | Camera Nationale de la Moda Italiana | MDDÜ | Budapest Select

FOLYTASD EZZEL

A japán origamiművészet világát megidéző high-tech szemüvegkerettel jött ki a Tipton

Csodálatos, exkluzív kapszulakollekció ünnepli Frida Kahlo örökségét

Rendeld meg a Roadster magazin 9. számát!
Friss, 220 oldalas lapszámunkat ezúttal egy színes és izgalmas, 20 oldalas melléklettel egészítettük ki, amelyben a prémium spiritek szédítő univerzumába merülünk el. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Megnézem, mert érdekel!
Instagram