Ez az első hely itthon, ahol saját magunk sommelier-i lehetünk

Könnyed, játékos élmény kezdő borkedvelőknek és tapasztalt szakértőknek egyaránt.

Az Easy Wine borbár és bisztró kettőse az egyben, ahol az innovatív borkóstolás és a gasztronómiai élvezetek szerepe egyaránt fontos. A fine dining világában jártas Nagy Attila executive séf tanítványa, Oláh Lavínia konyhafőnöknek köszönhetően a klasszikus bisztró fogások mellett tradicionális magyar és nemzetközi kínálatból válogathatunk az egyoldalas étlapról.

A főételek közé tartozik a challans-i kacsa lilakáposztával, csicsókával és feketegyökérrel, a zalai dödölle szarvasgombával és sajtmártással, vagy a pirított borjúmáj, burgonyapürével, lyoni hagymával és kaprimártással. Ha borkóstolás mellett csak kisebb falatokra vágyunk, akkor emlékezetes választás lehet a maldív-szigeteki tonhaltatár avokádóval, kaffir lime-mal és rizsropogóssal,

ha pedig egy hétköznapi üzleti ebéd a cél (két fogás 2500 Ft, három fogás 3000 Ft), tradicionális opciók közül is választhatunk, mint a lágy kecskesajtsaláta céklával és dióval, vagy a tanyasi csirkemell sült zöldséggel, négysajtmártással.

A borkóstolásban az olasz WineEmotion rendszer mutat új utat, hiszen a vendégek saját maguk válogathatnak az automata, kártyás rendszer széles választékából, de igény szerint profi sommelier is segítségükre lehet.

A közel száztételes borválaszték különlegessége, hogy főképp olyan borokat tartalmaz, amelyek ritkán érhetőek el poharas kiszerelésben.

A kóstolás mértéke három mennyiség közül választható ki: negyed, egy vagy két deciliter, amelyet a bor felett található gomb megnyomásával tölthetünk ki saját magunknak egyszerűen, gyorsan.

Az Easy Wine elegáns, mégsem feszengős hangulata ideális találkozási pont ebédhez, munka utáni koccintáshoz, vacsorához, vasárnapi brunch-hoz vagy kifejezetten egy egész estét betöltő borkóstoláshoz.

Vélhetően ezek lesznek 2020 gasztrotrendjei

Évről évre jelennek meg a divatos hozzávalók, fűszerek, új foodie városok, régi-új konyhatechnikák, eljárások. Szemezgetünk, hogy mi vár ránk 2020-ban.

(Fotó: Kaunitz Tamás, PanamyFotó)