Mindenki szereti Hévízt!

Évről évre rengeteg turista látogat el Hévízre, amelynek nyüzsgő légköre valósággal beszippant minket. Azonban nemcsak ez az egyetlen indok, ami miatt olyan közkedvelt, hiszen sokan az egészségmegőrzés szempontjából is ideálisnak tartják ezt a helyet.

Hévíz kicsit más, mint a többi híres idegenforgalmi központunk, ugyanis itt található a világszinten is egyedi gyógytavunk. A következő pár sorban kicsit mélyebbre ásunk a témában, és megtudhatja, hogy miért is olyan különleges a vize, és milyen esetben vehet Ön is fürdőkúrát!

Mi rejtőzik a gyógyvízben?

A gyógyvíz olyan összetevőket tartalmaz, amelyek támogatják az emberi szervezet működését, sok esetben helyreállítását. Ilyenek például a különféle ásványi és természetes anyagok; szilícium, magnézium, kálium, szén-dioxid, metán vagy a kénvegyületek jelenléte.

A tó vizét megannyi fúrt kút hasznosítja, amelyeknek vize a 39-42°C körülire becsülhető. A gyógyvíz a szálláshelyek és a kórházak számára rendkívül fontos. Más formában is kiaknázhatók az előnyei, hiszen elterjedt kezelésnek minősül a gyógyiszap alkalmazása is. Ennek különösen erős, rádiumos hatása támogatja az anyagcserét, fájdalomcsillapító, és még az idegrendszert is nyugtatja.

Tudnivalók fürdőkúra esetén

A fürdőkúra valóban jótékony hatást fejt ki az egészségre, azonban fontos, hogy szakorvosi beutalóhoz, vagy vizsgálathoz kötött.

A fürdőkúra hatékony egyes krónikus nőgyógyászati betegségek, reumás mozgásszervi betegségek vagy törések esetén, és jótékonyan segítik a sportsérülések utáni rehabilitációt.

Rosszindulatú daganat, vérképzőszervi betegség vagy a tüdőasztma, epilepszia, súlyos májzsugor és a terhesség kizáró okok lehetnek.

A pontos diagnózis mindig sokat segíthet a döntéshozatalban. Természetesen ennél sokkal több betegség említhető meg, csupán néhány konkrét példával hozakodtunk elő. Amennyiben Ön nemleges választ kapott orvosától, akkor sem kell aggódni, hiszen más lehetőségei is vannak Hévízen! A hévízi Hotel Európa fit**** kezelései egyaránt nagy szerepet játszanak az egészsége védelmében!

Irány Hévíz!

Hévíz Zala megyében helyezkedik el, ahová többféleképpen is eljuthatunk.

Az fővárosból induló autósok számára az M7-es autópálya igénybevétele ajánlott. Míg azok, akik Sopron felől közelítenék meg a várost, a 84-es számú főúton át mehetnek.

Amennyiben vonattal szeretnénk utunkat megtenni, akkor Keszthelyig juthatunk el, innen már busszal vagy taxival kell továbbmennünk.

A külföldi látogatók Budapestig repülővel könnyen eljutnak, a reptértől transzferjárattal is utazhatnak Hévízig.

(Szponzorált tartalom)

pr

Így választhatjuk ki autónkhoz a megfelelő tükröt

Hogyan védhetjük meg a bútorokat a porosodástól?

Nyakunkon a tavasz, és ami még jobb hír, itt a legújabb Roadster magazin is. Mit találunk benne? Találkozunk az amerikai képzőművésszel, Jim Denevannel, aki amellett, hogy land artban utazik, egy csodás rendezvényszervező céget is működtet, amely elképesztő helyeken szervez vacsorákat Kaliforniától kezdve Dél-Afrikán át Toszkánáig. Kifaggatjuk a kultikus Iditarod Trail Race kutyás szánhúzó verseny szervezőjét, a biennáléra készülő Nemes Márton festőművészt, megismerkedtünk a Friluftsliv filozófiával, Arnaud Montagard fotós révén megnézzük, milyen Amerika hátsó udvara, főzünk a 101 Bistróban, és a Totemism legújabb kollekcióját is szemügyre vesszük. ismét látványos, sok állomásos, 220 oldalas tripet alkottunk, szerintünk érdemes lesz benevezni rá. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Öt dolog, amiért ideális útitárs a Redmi új telefonja