Close
Valahogy úgy kell új autómárkát indítani, ahogyan a Polestar teszi

Valahogy úgy kell új autómárkát indítani, ahogyan a Polestar teszi

Új márka, komoly autóipari tapasztalatokkal, és egy Volvo-szerű autó hatszáz lóerővel, még drágábban, mint gondolnánk. Hogy is van ez?

Mint autómárka valóban új a Polestar, a név azonban már ismerős lehet: korábban ez volt a Volvo sportrészlege, önálló márkanéven pedig a Polestar 1 nevű kupé az első típusuk. Így már érthető, miért ennyire volvós, annak ellenére, hogy a Polestar maga is kivette a részét a fejlesztésből.

A kupé hibrid hajtású, elöl a benzin-, hátul a villanymotor hajt, utóbbi akár önállóan is képes lesz akár százötven kilométer távolság megtételére. Az összteljesítmény hihetetlen, hatszáz lóerős, a nyomaték hihetetlenebb, ezer newtonméter, az árra pedig már nem is keresünk jelzőt, nagyjából ötvenmillió forint lesz.

Stílusos első autó, ugye?

Ez is érdekelhet:

Kínai autót vezettünk. Teljesen olyan, mint egy Volvo – S90 T6-teszt – Roadster

A Volvo évek óta a kínai Geely tulajdona, ebből azonban nem sokat éreztünk eddig, mert a központot meghagyták Svédországban, a típusok pedig le sem tagadhatták volna a skandináv eredetet. Ez az S90-es viszont már Kínában készült. Vége a márkának, vagy le kell számolnunk még egy sztereotípiával?


(Forrás: Volvo)

Close