Close
Belépőváltozatban sem lesz gyenge az új generációs Porsche 911-es

Belépőváltozatban sem lesz gyenge az új generációs Porsche 911-es

Az alapváltozatot csak most mutatták be, miközben a Carrera S és az összkerékhajtású 4S modellt már tavaly leleplezték. Hamarosan ezekhez csatlakozhat a fapados 911-es, ami egyszerűen a Carrera nevet, tisztességes meghajtást és komoly árcédulát kapott.

A legendás 911-es nyolcadik generációjának belépőváltozata háromliteres, 385 lóerős biturbó boxermotorral érkezik, a végsebessége pedig 293 km/h. Ez a teljesítmény 15 lóerővel több az elődhöz képest, ám nyilván elmarad a 450 lóerős Carrera S teljesítményétől.

Azért így sem lehet panasz az autó fürgeségére és dinamikájára.

Jelentős részben az új nyolcfokozatú, duplakuplungos váltónak köszönhetően az újdonság 4,2 másodperc alatt gyorsul százra, de az extraként igényelhető Sport Chrono csomaggal ez az idő kerek négy másodpercre csökkenthető.

Az alap 911-es vászontetős kivitelben is kapható lesz. Teljesítmény terén a két modell közti különbség elhanyagolható, életérzést tekintve nyilván azért akad majd különbség. Egészen felemelő lehet egy ilyen kabrióval kocsikázni.

Természetesen drágább is a kabrió változat, aminek az alapára 118 935 euró (durván 39 millió forint), míg a kupé ára 105 ezer euró alatt kezdődik. Nem olcsó, cserébe nem is gyenge. Várni sem kell rá túl sokat, jövő év elején kezdik az árusítását.

Van egy jó hírünk.

Megjelent a Roadster magazin első nyomtatott kiadása, amelyben olyan történeteket gyűjtöttünk össze, amelyek minket is folyamatosan inspirálnak. Szerintünk szép lett, reméljük, neked is tetszeni fog.

Ha velünk tartanál ezen az utazáson, ezen a linken megrendelheted a magazin első számát.

Ez is érdekelhet:

(Képek: Porsche)

Close