A teljesen basic darabok limitált ideig, limitált helyen és limitált példányszámban lesznek elérhetőek és nem nehéz mögötte látni a marketingfogást.
Már jó ideje látszik, hogy a divatban a normcore az új hardcore, és erre mostanában nem egy, egyáltalán nem divattal foglalkozó cég is rájátszott. Például pár hónappal ezelőtt a Lidl eredetileg 13 euróért forgalomba kerülő, egyszerű rondaságával azonnal kultikussá váló cipője végül a százszorosáért, 1300 eurós áron is elkelt másodpiacon. Erről a darabról van szó:
Most pedig hasonló hullámot lovagol meg a svéd bútoráruházlánc: teljesen basic fehér pólókra és pulcsikra, valamint esernyőkre és vászontáskákra nyomják rá az IKEA-logót és egy vonalkódot, amivel gyakorlatilag a világ legegyszerűbb ruhadarabjainak is hívhatjuk őket. Az Efterträda névre keresztelt kapszulakollekcióról egyelőre annyit lehet tudni, hogy július 31-től lesz kapható, méghozzá Tokióban, és kizárólag a japán e-store-okban, augusztus 6-ig lesz elérhető.
Nem nehéz látni, hogy ugyanarra a trendre játszik az IKEA, mint a Lidl is:
bizonyos ideig és korlátozott mennyiségben árulják a darabokat, melyek ezután a másodpiacon akár százszorosára értékelődnek majd fel, hogy azután kultikus tárgyakká váljanak.
Kíváncsiak vagyunk, beválik-e a trükk, mindenesetre a minimál lookbook eléggé hozza azt a menő normcore hangulatot, amitől akár be is robbanhat.
Ez is érdekelhet:
(Forrás: Vogue)
e-store | cipő | pulóver | basic | ruhaLetisztultság, kifinomultság, elegancia és időtlenség jelenik meg a Jean Paul Gaultier új kollekciójában
Februárban új koncepcióval érkezik a Budapest Central European Fashion Week

Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!