Close
Tizenegy magyar márka mutatja meg magát a világ egyik legnagyobb dizájnvásárán

Tizenegy magyar márka mutatja meg magát a világ egyik legnagyobb dizájnvásárán

Építészek, belsőépítészek, formatervezők és a hozzáértő közönség részvételével rendezik szeptember 19–22. között a London Design Fairt. 

Az eseményen a Magyar Divat & Design Ügynökség koordinálja majd a hazai márkákat, a cél pedig az, hogy azok nemzetközi szinten is elismertté és sikeressé váljanak, illetve minél többen megismerjék a bennük rejlő potenciált.

Negyven országból ötszázötven kiállító érkezik az angol fővárosba, hogy bemutassák a legfrissebb trendeket, legyen szó bútorról, világításról vagy textíliáról.

A márkák kiválasztásánál fontos szempont volt a környezettudatosság és a felelősségteljes tervezői gondolkodás megléte, az installáció koncepciójának alapját a praktikum és a környezettudatosság ihlette, a puritán, egyszerű tér pedig lehetővé tette a merészebb kialakításokat a kiállítói tér tervezésekor. Az installáció megalkotásakor pedig a minél kisebb ökológiai lábnyomra, a minél kevesebb anyag- és energiafelhasználásra, és az installáció újrahasználhatóságának lehetőségére is figyeltek.

“A helyszíni kommunikációt illetően egy figyelemfelkeltő, kreatív megoldással erősíti az MDDÜ a B2B marketing és potenciális üzletkötések lehetőségét: AR (Augmented Reality) technológia segítségével hozzuk közelebb a buyereket a márkákhoz. A gyakorlatban egy letölthető alkalmazás segítségével az érdeklődők be tudják olvasni a tárgyakat vagy a feliratokat, melynek következtében további tartalmakhoz férnek hozzá, mint például az adott márka weboldala és egy rövid interjú a tervezővel” – mutatta be a koncepciót Bata-Jakab Zsófia, az ügynökség vezetője.

A magyar kiállítók közül jelen lesz Londonban a korábban a Roadster által már bemutatott Komonka projekt mögött álló Kovács Móni, aki tradicionális kézi szövésű technikával, fémszálakat felhasználva alkot textilképeket. A fiatal lány a kortárs építészetet és a textilt házasította, az így  létrejött kreációi formabontónak számítanak.

Találkozhatunk az általunk szintén megénekelt Position Collective csapatával is; ők nagyhírű márkákkal dolgoznak együtt, az általuk tervezett különleges lámpa pedig világszerte kelendő terméknek számít, míg itthon többek között népszerű éttermek enteriőrjét rajzolták meg. A 2010-ben alapított, bútor- és enteriőrdizájnban utazó PC napjainkban az egyik legismertebb és leginkább elismert magyar tervezőbrigádnak tekinthető. Rajtuk kívül Regős Anna, a Viaplant, a LumoConcept, a Planbureau, a Playdesign, a Nieto Light, a SOCOWOO, a BEWEQ és Lakatos Ábel képviseli Magyarországot.

Van egy jó hírünk.

Megjelent a Roadster magazin első nyomtatott kiadása, amelyben olyan történeteket gyűjtöttünk össze, amelyek minket is folyamatosan inspirálnak. Szerintünk szép lett, reméljük, neked is tetszeni fog.

Ha velünk tartanál ezen az utazáson, ezen a linken megrendelheted a magazin első számát.

Ez is érdekelhet:

(Fotók: Visontai Márton, Máté Balázs, Position Collective)

Close

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom