Close
Tizenegy magyar márka mutatja meg magát a világ egyik legnagyobb dizájnvásárán

Tizenegy magyar márka mutatja meg magát a világ egyik legnagyobb dizájnvásárán

Építészek, belsőépítészek, formatervezők és a hozzáértő közönség részvételével rendezik szeptember 19–22. között a London Design Fairt. 

Az eseményen a Magyar Divat & Design Ügynökség koordinálja majd a hazai márkákat, a cél pedig az, hogy azok nemzetközi szinten is elismertté és sikeressé váljanak, illetve minél többen megismerjék a bennük rejlő potenciált.

Negyven országból ötszázötven kiállító érkezik az angol fővárosba, hogy bemutassák a legfrissebb trendeket, legyen szó bútorról, világításról vagy textíliáról.

A márkák kiválasztásánál fontos szempont volt a környezettudatosság és a felelősségteljes tervezői gondolkodás megléte, az installáció koncepciójának alapját a praktikum és a környezettudatosság ihlette, a puritán, egyszerű tér pedig lehetővé tette a merészebb kialakításokat a kiállítói tér tervezésekor. Az installáció megalkotásakor pedig a minél kisebb ökológiai lábnyomra, a minél kevesebb anyag- és energiafelhasználásra, és az installáció újrahasználhatóságának lehetőségére is figyeltek.

“A helyszíni kommunikációt illetően egy figyelemfelkeltő, kreatív megoldással erősíti az MDDÜ a B2B marketing és potenciális üzletkötések lehetőségét: AR (Augmented Reality) technológia segítségével hozzuk közelebb a buyereket a márkákhoz. A gyakorlatban egy letölthető alkalmazás segítségével az érdeklődők be tudják olvasni a tárgyakat vagy a feliratokat, melynek következtében további tartalmakhoz férnek hozzá, mint például az adott márka weboldala és egy rövid interjú a tervezővel” – mutatta be a koncepciót Bata-Jakab Zsófia, az ügynökség vezetője.

A magyar kiállítók közül jelen lesz Londonban a korábban a Roadster által már bemutatott Komonka projekt mögött álló Kovács Móni, aki tradicionális kézi szövésű technikával, fémszálakat felhasználva alkot textilképeket. A fiatal lány a kortárs építészetet és a textilt házasította, az így  létrejött kreációi formabontónak számítanak.

Találkozhatunk az általunk szintén megénekelt Position Collective csapatával is; ők nagyhírű márkákkal dolgoznak együtt, az általuk tervezett különleges lámpa pedig világszerte kelendő terméknek számít, míg itthon többek között népszerű éttermek enteriőrjét rajzolták meg. A 2010-ben alapított, bútor- és enteriőrdizájnban utazó PC napjainkban az egyik legismertebb és leginkább elismert magyar tervezőbrigádnak tekinthető. Rajtuk kívül Regős Anna, a Viaplant, a LumoConcept, a Planbureau, a Playdesign, a Nieto Light, a SOCOWOO, a BEWEQ és Lakatos Ábel képviseli Magyarországot.

Ez is érdekelhet:

(Fotók: Visontai Márton, Máté Balázs, Position Collective)

Megjelent a legújabb Roadster magazin!
Ismét egy magazin azoknak, akik szerint nem arra születtünk, hogy a négy fal között üljünk, akik szerint az élet olyasmi, amit nagykanállal kell fogyasztani és amiből sosem lehet elég. 170 oldalnyi friss, színes és energiával teli kontent felfedezőknek, kalandoroknak, inspirációt keresőknek mindarról, ami miatt érdemes nekivágni a világnak. Ha velünk tartanál ezen az utazáson, ezen a linken megrendelheted a magazint.
Close

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom