Egy szoláriumstúdióban rengeteg dologra oda kell figyelni, hiszen nem mindegy, hogy milyen a vendégek véleménye rólunk. A higiénia mellett a legkorszerűbb csövek beszerzése, a gépek folyamatos karbantartása s a megfelelő légkör megteremtése is fontos. De mi a helyzet akkor, ha ez még mindig nem elég?
Megeshet, hogy a felsoroltak megléte is kevés, mert látszólag nem képesek hosszú távra elköteleződni mellettünk. Ilyenkor a hiba a hozzáállásunkban keresendő. A következő cikkben bebizonyítjuk, hogy a vevőkkel való kommunikáció és törődés minősége is kulcsfontosságú tényező az üzleti életben.
A modern és higiénikus szalon csak félsiker?
A legtöbben úgy képzelik el, hogy egy szoláriumszalonban a modern berendezések, gépek elhelyezésével és a ragyogó tisztasággal hatalmas sikereket érhetnek el. Ehhez még jön néhány eszméletlen akció, és véget is ért a történet. Ezek tényleg szükségesek, azonban csodára így sem leszünk képesek.
Minden vendég igényli a törődést, éppen ezért kell nagy hangsúlyt fektetnünk a megfelelő kommunikációra. A szoláriumok többségében a vendég érkezéskor elmondja igényeit, a géphez kísérik, a végén pedig magától távozik. Valljuk be, ez nem túl részletes kommunikáció. Mondhatnánk azt is, hogy ez a “mai sablon”. Azonban az effajta személytelenség nem eredményez bizalmat. Mindenki olyan helyre tér vissza szívesen, ahol kellemes a légkör, és jó kapcsolatot ápol az ottaniakkal.
Ne vigyük túlzásba a kommunikációt!
Sokan átesnek a ló túloldalára. Noha valóban fontos a kommunikáció, de azért ne kezdjük el zaklatni a vendégeket! Bőven elég, ha felajánljuk a segítségünket, így megkíméljük őket a felesleges kérdésektől! Megoszthatjuk velük szakértelmünket, hogy támogassuk őket bőrük egészségének védelmében.
Továbbá adhatunk tanácsokat az ideális barnulási mérték és a hosszan tartó barna szín megőrzése kapcsán is. Közölhetjük velük, hogy ebben a különböző termékek segédkeznek. Például, a Hollandimpex KFT minőségi szoláriumcsövei között te is megtalálod azokat, amelyek kívánatossá teszik szalonod kínálatát!
Kommunikáció, a jó benyomás alapja
Most már bizonyára te is érted, hogy a jó benyomás alapja a kommunikáció. Ez az a plusz, aminek köszönhetően a vendég elégedett lesz és azt érzi majd, hogy ő van a középpontban, hogy fontos a szava. Egy ilyen helyre pedig garantáltan vissza fog járni.
Amennyiben szeretnéd, hogy a látogatók lojálisak maradjanak hozzád, akkor igyekezz jól megválogatni a személyzetet is! Az a legjobb alkalmazott, aki érti a dolgát, pontos felvilágosítást tud adni a gépekről, csövekről, a bőr szépségének megőrzéséért felelős termékekről és tisztában van a szoláriumozás hatásaival is.
Ha látják az ügyfelek, hogy releváns információkat kapnak a szolgáltatásról, az majd tovább mélyíti a bizalmat.
(Szponzorált tartalom)
prIlyen egyedi és domináns ízekkel tud kényeztetni a világ egyik legjobb rumja
Álomszülte szálloda Dánszentmiklóson, pazar fine dining étteremmel

Beköszöntött az ősz, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 13. száma. Mit találunk benne? Bejárjuk Japán izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik legszínesebb és leghíresebb dizájnerével, Karim Rashiddal, Nápolyban megkóstoljuk Olaszország negyedik legjobb pizzáját, és benézünk az Attolini szabódinasztia műhelyébe is. A Napa-völgyben teszteljük, milyen az új, elektromos Rolls-Royce, és elbeszélgetünk a W luxushotelben megnyitott Nightingale by Beefbar alapítójával, Riccardo Giraudival is. Elmegyünk egészen Dél-Koreáig, hogy megnézzük közelről, milyen a világ egyik leghangulatosabb kávézója, a Mudzsige panzió, ezen kívül pedig találkozunk még párizsi keramikusművésszel, Japánban dolgozó magyar építésszel, vitorlázógép pilótával, egy római napszemüveg brand alapítójával, és a születésnapját ünneplő Babel Budapest megálmodójával is. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!