Ausztria újra kinyitott és az utazás szabadságát hirdeti

Ausztria nem akarja lerohanni az embereket a „gyere hozzánk nyaralni” üzenetével, hanem összefogásra biztat. "Travel builds bridges", vagyis "az utazás hidakat épít" mottóval pezsdíti fel újra az innovatív, összetartó turizmust. Ünnepeljük együtt az utazás szabadságát!

A mögöttünk hagyott néhány hónap mindenkit alaposan kilúgozott, leginkább persze mentálisan, elvégre a bezártság, a bizonytalanság és az, hogy a személyes szabadságunk korlátozva volt, lehangoló, és kimeríti az ember lelkét. Egyben sokakat ráébresztett arra, hogy a szabadság – különösen az utazás szabadsága – még a fejlett országokban sem magától értetődő. A kis gonosz vírus miatt hosszú és nehéz utat kellett bejárnunk ahhoz, hogy ezt a szabadságot visszanyerhessük. Még nem totális, de már bőven érezni a függetlenség utánozhatatlan illatát. Például nyitnak a határok is, ami lehetőséget ad a feltöltődésre.

Az Österreich Werbung egy új, az összefogásra buzdító kampánnyal indítja a nyarat, amely a koronavírus-járvány utáni határnyitások apropóján készült, és amely a turizmusban oly megszokott berögződésektől, önző harcoktól eltérő megközelítést alkalmaz:

tartsunk össze, győzzük le együtt az akadályokat, teremtsük meg együtt az új, szolidáris jövőt!

Így aztán a reklámszpot sem osztrák helyszínen készült, hanem Magyarországon, ahonnan a vendégeket várják. Ez a híd a szimbólum. És mindannyiunk számára magától értetődő kellene, hogy legyen. Tegyünk érte, mondják most az osztrákok. Azt gondolják, a haladás, a fejlődés és az új lehetőségek ebben mind benne vannak, akárcsak a tradicionális osztrák vendégszeretet, a kiemelkedő gasztromónia – no meg a legfontosabb: a szándék.

Az a szándék, hogy újra felépítsük a hidat az emberek és az országok között. Talán leginkább erre tanított meg minket a koronavírus-járvány.

A kampány nemzetközi, számtalan más országokra is külön rászabták, mert Ausztriának minden desztináció és minden vendég ugyanolyan értékes.

„Sokaknak ismerős lehet a mottó és a logó a 2015-ös Eurovíziós Dalfesztiválról, amelyet Ausztriában rendeztünk meg. Ebben a projektben azt az ötletet fejlesztettük tovább, hiszen az utazás ugyanolyan csodálatos kapocs emberek és országok között, mint a zene” – magyarázza Michael Strasser, az Österreich Werbung közép-európai regionális igazgatója, aki egyben az ötlet szülőatyja is.

„Olyan kampányt szerettünk volna létrehozni, amely nem rohanja le az embereket a »gyere hozzánk nyaralni« üzenetével, és amellyel kifejezhetjük a versenytársaink felé, hogy egy cipőben járunk, hiszen minden turisztikai szereplő nehéz helyzetben van most.”

A magyar kampány főszereplője egy osztrák turista fiú, Norbert, Grazból, aki végre újra Magyarországra utazhatott. Az Erzsébet hídon átkelve egy pillanatra megáll, és megcsodálja Budapestet. És elhangzik a lényeg, amire fókuszálnunk kellene:

„Olyan jó, hogy újra Magyarországra utazhattam. Milyen jó lesz téged is vendégül látni nálunk, Ausztriában.”

Ez is érdekelhet:

https://roadster.hu/ausztriaban-talalhato-budapest-es-dalmacia-gyonyoru-szerelemgyereke/

(Fotó: Getty Images)

határnyitás | koronavírus | ausztria | österreich werbung | reklámszpot

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod

10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom