Ausztria újra kinyitott és az utazás szabadságát hirdeti

Ausztria nem akarja lerohanni az embereket a „gyere hozzánk nyaralni” üzenetével, hanem összefogásra biztat. "Travel builds bridges", vagyis "az utazás hidakat épít" mottóval pezsdíti fel újra az innovatív, összetartó turizmust. Ünnepeljük együtt az utazás szabadságát!

A mögöttünk hagyott néhány hónap mindenkit alaposan kilúgozott, leginkább persze mentálisan, elvégre a bezártság, a bizonytalanság és az, hogy a személyes szabadságunk korlátozva volt, lehangoló, és kimeríti az ember lelkét. Egyben sokakat ráébresztett arra, hogy a szabadság – különösen az utazás szabadsága – még a fejlett országokban sem magától értetődő. A kis gonosz vírus miatt hosszú és nehéz utat kellett bejárnunk ahhoz, hogy ezt a szabadságot visszanyerhessük. Még nem totális, de már bőven érezni a függetlenség utánozhatatlan illatát. Például nyitnak a határok is, ami lehetőséget ad a feltöltődésre.

Az Österreich Werbung egy új, az összefogásra buzdító kampánnyal indítja a nyarat, amely a koronavírus-járvány utáni határnyitások apropóján készült, és amely a turizmusban oly megszokott berögződésektől, önző harcoktól eltérő megközelítést alkalmaz:

tartsunk össze, győzzük le együtt az akadályokat, teremtsük meg együtt az új, szolidáris jövőt!

Így aztán a reklámszpot sem osztrák helyszínen készült, hanem Magyarországon, ahonnan a vendégeket várják. Ez a híd a szimbólum. És mindannyiunk számára magától értetődő kellene, hogy legyen. Tegyünk érte, mondják most az osztrákok. Azt gondolják, a haladás, a fejlődés és az új lehetőségek ebben mind benne vannak, akárcsak a tradicionális osztrák vendégszeretet, a kiemelkedő gasztromónia – no meg a legfontosabb: a szándék.

Az a szándék, hogy újra felépítsük a hidat az emberek és az országok között. Talán leginkább erre tanított meg minket a koronavírus-járvány.

A kampány nemzetközi, számtalan más országokra is külön rászabták, mert Ausztriának minden desztináció és minden vendég ugyanolyan értékes.

„Sokaknak ismerős lehet a mottó és a logó a 2015-ös Eurovíziós Dalfesztiválról, amelyet Ausztriában rendeztünk meg. Ebben a projektben azt az ötletet fejlesztettük tovább, hiszen az utazás ugyanolyan csodálatos kapocs emberek és országok között, mint a zene” – magyarázza Michael Strasser, az Österreich Werbung közép-európai regionális igazgatója, aki egyben az ötlet szülőatyja is.

„Olyan kampányt szerettünk volna létrehozni, amely nem rohanja le az embereket a »gyere hozzánk nyaralni« üzenetével, és amellyel kifejezhetjük a versenytársaink felé, hogy egy cipőben járunk, hiszen minden turisztikai szereplő nehéz helyzetben van most.”

A magyar kampány főszereplője egy osztrák turista fiú, Norbert, Grazból, aki végre újra Magyarországra utazhatott. Az Erzsébet hídon átkelve egy pillanatra megáll, és megcsodálja Budapestet. És elhangzik a lényeg, amire fókuszálnunk kellene:

„Olyan jó, hogy újra Magyarországra utazhattam. Milyen jó lesz téged is vendégül látni nálunk, Ausztriában.”

Ez is érdekelhet:

https://roadster.hu/ausztriaban-talalhato-budapest-es-dalmacia-gyonyoru-szerelemgyereke/

(Fotó: Getty Images)

ausztria | reklámszpot | österreich werbung | határnyitás | koronavírus | reklám

FOLYTASD EZZEL

Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva

Sulciová Silvia interjú

Skót nyár a ködös budapesti belvárosban – Ilyen a 2023-as év whiskyje

Rendeld meg a Roadster magazin 18. számát!

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Íme, Dubaj másik oldala, amibe nagyon könnyen bele lehet szeretni
Hirdetés
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom