Close
Így mutatkoztak be a hazai tervezők a Milano Fashion Weeken

Így mutatkoztak be a hazai tervezők a Milano Fashion Weeken

Digitális formában, de így is lenyűgözően.

Hét hazai tervező – Abodi, Cukovy, Elysian, The Four, Kata Szegedi, Zia és Mero – mutatta be a divatvilág egyik fővárosában 2021-es őszi/téli kollekcióit. A nézők nélkül, digitális formában megrendezett Budapest Select bemutató pénteken 11-től zajlott le, és a divathét honlapján lehetett figyelemmel követni. Mi most pár fotót mutatunk arról, hogyan néztek ki a legújabb kollekciók a backstage-ben.

A Magyar Divat & Design Ügynökség, valamint a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) közötti szakmai partnerség egészen 2018 augusztusáig nyúlik vissza, amikor a felek stratégiai megállapodást kötöttek egymással, hogy együttesen segítsék a magyar divatipari szereplők nemzetközi piacokra való belépését. Ennek részeként hozták létre a nemzetközi mentorprogramot, amely immáron számos hazai márkát támogatott országhatáron túli terveik megvalósításában. A program sikerének legfőbb mutatója, hogy a mentorprogramot elvégzett divattervezők egytől egyig pozitív változásokat tapasztaltak exporttevékenységük területén, és bizonyítottan megállják helyüket a nemzetközi piacon is.

A nemzetközi mentorprogram legmeghatározóbb pontja a Milano Fashion Weeken (MFW) való szereplés, amely számos mentorált számára hozta már meg a várva várt áttörést. A nemzetközi piacra való belépéshez nélkülözhetetlen, hogy egy márka több szezonon keresztül is jelen legyen a divat nemzetközi vérkeringésében – a Milano Fashion Weeken való szerepléssel biztosított az intenzív láthatóság a feltörekvő márkáknak, amely egy kiváló lehetőség a későbbi sikerekhez.

Az Olaszország egyes területein hatályban lévő korlátozások, valamint a divathéten dolgozók biztonsága miatt az MFW szervezői idén az online megvalósítás mellett döntöttek, így az eseményen megjelenő hét magyar márka élőben közvetített catwalkvideók segítségével mutatkozhatnak be a nagyközönség és a szakma előtt, Alma és Nini pedig az eseményre készített digitális tartalmaikkal csatlakoznak hozzájuk a Milano Fashion Week oldalán.

Az olasz divathét felvételei – így a magyar tervezők bemutatói is – élőben követhetőek voltak az esemény oldalán, a show után pedig ugyanezen a platformon visszanézhetőek. Az első digitális Milano Fashion Week bemutatói – köztük a magyar márkák tartalmaival – a tengerentúlra is eljutnak, hiszen New Yorkban, a híres Times Square-en is kivetítik a felvételeket, ottani idő szerint szombaton délután 15:00-kor.

“Rendkívül nagy öröm számunkra, hogy ezekben a kihívásokkal teli időszakokban is – ugyan nem szokványos formában –, de részt vehetünk a Milano Fashion Weeken, és nemzetközi kifutókon szemlélhetjük a magyar tervezők fejlődését, amelyet a CNMI-vel közös nemzetközi mentorprogramunknak köszönhetünk. A Milan Fashion Weeken készülő videós és képi tartalmak az esemény hivatalos oldalán lesznek megtekinthetőek, így a buyereken kívül az influencerek, újságírók és divatrajongók is megismerhetik a legújabb kollekciókat. A márkák korábbi alkotásait pedig akár már most megvásárolhatják, a decemberben indult Budapest Select Concept Store webshopból” – mondta Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezetője.

A februári esemény az ötödik alkalom, hogy a Magyar Divat & Design Ügynökség a Budapest Select ernyőmárka alatt vonultat fel magyar márkákat a milánói divathéten. Az ügynökség az ernyőmárkával kíván látványosabb megjelenést biztosítani a magyar termékeknek, hogy azok még erősebb benyomást keltsenek az eseményt megtekintő buyerekben. A Budapest Select fő célja, hogy a tehetséges tervezők saját jegyeiket megtartva, de egységes kommunikáció által kapjanak nagyobb figyelmet a külföldi szereplések alkalmával. A konzisztens megjelenésnek köszönhetően a Milano Fashion Week szakmai közössége már tudatosan keresi a magyar brandek kollekcióit az eseményen. A Budapest Select márkanév alatt 2020 decemberében egy kizárólag magyar tervezőket felvonultató webshopot is létrehozott a Magyar Divat & Design Ügynökség, hogy értékesítési platformot, valamint hazai és nemzetközi megjelenési lehetőséget biztosítson a magyar brandeknek.

(Forrás: Magyar Divat és Design Ügynökség)

FOLYTASD EZZEL
Elképesztő sikert arattak a hazai tervezők a Budapest Central European Fashion Weeken
A Budapest Fashion Week második napja is pazar bemutatókat hozott
Megjelent a Roadster negyedik lapszáma.
Ismét egy magazin azoknak, akik szerint nem arra születtünk, hogy a négy fal között üljünk, és akik szerint az élet olyasmi, amit nagykanállal kell fogyasztani és amiből sosem lehet elég. 170 oldalnyi friss, színes és energiával teli kontent felfedezőknek, kalandoroknak, inspirációt keresőknek mindarról, ami miatt érdemes nekivágni a világnak. Megnézem, mert érdekel!
Close
HELLO, EZ ITT A
ROADSTER
Kövess minket a Facebookon!
Történetek, amiket nem fogsz elfelejteni!

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom