Jólesik most az ilyesmi!
Rendhagyó turisztikai kampányfilmet készített a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), amelyben a Bagossy Brothers Visszajövök című dala hallható. Az ügynökség azt üzeni Magyarországnak, hogy senki se adja fel a reményt, hiszen közös erővel sikerrel fogjuk leküzdeni a jelenlegi nehéz helyzetet, és újra útra kelhetünk a csodás hazai úti célok felé, ám most az a legfontosabb, hogy vigyázzunk egymásra. A film a következő időszakban látható lesz televíziós csatornákon és a közösségi média felületein is.
Bár a koronavírus terjedésének megakadályozása és az emberek védelme érdekében megtett korlátozások most egy ideig önmegtartóztatást követelnek mindenkitől, ám ezekben a nehéz hetekben is meg kell őriznünk a hitet és a reményt, hogy az akadályok közösen leküzdhetőek, összefogással újra visszaállhat az élet rendje, és a hazai tájakra utazva újra felfedezhetjük Magyarország csodás kincseit.
„Nem tudjuk, hogy pontosan mikor ér majd véget ez a mostani helyzet, de biztosan tudjuk, hogy egyszer vége lesz, és ez a tudat erőt ad. Addig is türelemre, kitartásra van szükség, és arra, hogy vigyázzunk egymásra. Nemsokára visszajönnek még a közös felfedezés és a családi utazás felejthetetlen élményei” – mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója.
Az MTÜ is azt kéri, hogy mindenki vigyázzon szeretteire, családjára, rokonaira, barátaira és minden honfitársára. Ez most az elcsendesedés és a lelassulás időszaka, de ezekben a napokban is fontos tudni, hogy az ország csodái megvárnak bennünket.
„Februárban még azt gondoltuk, hogy áprilisban arról szólnak majd a kampányaink belföldön, hogy mindenki induljon el, és fedezze fel az országot, azokat a rejtett kincseket, csodákat, amelyek mindenhol ott rejtőznek. Azóta minden megváltozott, nemhogy új fejezetet kell nyitni a turizmusban, de egy teljesen új könyvet kell írni. A mostani kampányunk ugyanúgy szól a rendkívül nehéz helyzetbe került szakmának is: nekik is üzenjük, és üzenem személyesen is, hogy visszajön még a fejlődés és a virágzás korszaka a turizmusban” – mondta Guller Zoltán.
A Magyar Turisztikai Ügynökség meggyőződéssel vallja, hogy pár hónap múlva újra ott folytathatjuk a felfedezést, ahol abbahagytuk. Ehhez kérik minden egyes ember segítségét: Vigyázzunk egymásra, és sikerülni fog!
üzenet | turizmus | járvány | magyarország | magyar turisztikai ügynökség | guller zoltán
Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva
–
Sulciová Silvia interjú
Skót nyár a ködös budapesti belvárosban – Ilyen a 2023-as év whiskyje
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!