Close
Ez a közösségi finanszírozásból épült sörhotel a legjobb, ami Ohióval történhetett

Ez a közösségi finanszírozásból épült sörhotel a legjobb, ami Ohióval történhetett

Nem tudjuk, volt-e már hasonló a történelem során, de az biztos, hogy a skót BrewDog parádés ötlettel promózta be legújabb, ohiói sörfőzdéjét. A brewdogos srácok ugyanis tavaly kitalálták, hogy a főzdéhez egy vagány sörhotelt is építenek, és közösségi finanszírozásba vágtak, hogy begyűjtsék a beruházáshoz szükséges összeg egy részét. 

Az ötlet bejött, több mint 400%-kal túlszaladtak a célon, a 75 ezer dolláros, azaz körülbelül 20 millió forintos terv helyett több mint 90 milliót hoztak össze az Indiegogón.

Az ötvenszobásnak megálmodott – de végül csak 32 vendégszobával megépített – szálloda tavaly őszre készült el, a The DogHouse a hírek szerint azóta is telt házzal dübörög.

Itt még csak terveken létezett a sörhotel

A 2007-ben alapított BrewDog egyébként az Egyesült Királyság egyik legnépszerűbb kisüzemi söre, amit ma már több mint hatvan országba exportálnak, és 49 saját sörbárt nyitottak, szerte a világon.

Amerikában ez az első főzdéjük, de úgy néz ki, hamar belopták magukat a helyiek szívébe, és ez a főzde mellé épített hotel extra szolgáltatásainak is köszönhető. Hogy miről van szó pontosan?

A The DogHouse minden szobájába külön sörcsapot építettek, a zuhanyzókba sörminibár és sörszappanok kerültek, a szálloda wellness-részlegén pedig olyan sörös kezelések közül választhatunk, mint például a hop-olajos vagy malátás masszázs.

„Az IPA-k eredetileg erős komlóval készültek, hogy megóvják az italt az utazás során, így joggal feltételezhetjük, hogy ugyanilyen pozitív hatással vannak a bőrünkre is” – mondta James Watt, a BrewDog társalapítója és vezérigazgatója.

Az Indiegogo-kampánynak ugyan már rég vége, de hogy ne csak a mi szívünk fájjon, elmondjuk, mi várt azokra, akik valamekkora összeggel beszálltak a bizniszbe: a sörmegszállott támogatók 25 dollárért VIP-túrát és a sörgyárlátogatással egybekötött kóstolót, 150 dollárért ingyenes éjszakát reggelivel, 2000 dollárért luxus lakosztályt IPA pezsgőfürdővel, komlókezelésekkel és masszázsokkal, 5000 dollárért saját tervezésű sört, 30 ezer dollárért pedig az egész szállodát megkapták egy születésnapi bulira vagy esküvőre.

Így néz ki a kész szoba a The DogHouse-ban

A szálloda nyilvánvalóan nem abból a 90 millió forintnyi összegből épült fel, amit a támogatók összelapátoltak, viszont akkora hírverést kerítettek a BrewDognak és a The DogHouse-nak, hogy a nyitáskor már tizenhat hétre előre kitehették a megtelt táblát.

A tulajdonos Watt nem véletlen mondta: “Felejtsd el a Disneylandet, ez az új, legboldogabb hely a földön.”

(Fotók: The DogHouse)

Close