
Szállodai dolgozók elárulták azt a 6 legnagyobb hibát, amit a legtöbb vendég elkövet
Nem néznek utána az elérhető szolgáltatásoknak
Ivanna Gonzalez, a miami Kimpton Surfcomber Hotel igazgatója szerint sok vendég csak a kijelentkezés után érdeklődik a kényelmi szolgáltatásokról. „Gyakran hallunk a vendégektől olyat, hogy bárcsak tudtak volna az extra párnákról, vagy a helyi látnivalókra vonatkozó ajánlásokról” – fejtette ki.
Rachel Mylett, a washingtoni Kenmore-ban található The Lodge at St. Edward helyettes osztályvezetője elmondta, hogy a hoteljük olyan kényelmi szolgáltatásokat kínál, amelyekre egy átlagos vendég nem is gondolna anélkül, hogy átböngészné a hivatalos oldalukat. „Pickleball-pályák, játékestek, történelmi túrák és ingyenes jóga szombatonként – ezek olyan lehetőségek, amelyekről a vendégek könnyen lemaradhatnak, ha nem végeznek előzetes kutatást” – mondta Mylett.

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!