
Szállodai dolgozók elárulták azt a 6 legnagyobb hibát, amit a legtöbb vendég elkövet
Nem jelzi az aggályait és a kéréseit
A személyzet szereti, ha a vendég kellemesen érzi magát, de nem fogják tudni, hogyan lehetne jobbá tenni a szállodát, ha nem mondjuk el nekik. „Ne légy szégyenlős. Válaszolj az e-mailekre és az sms-ekre, hogy az ott tartózkodás mindenben olyan legyen, amilyennek szeretnéd” – mondta Mylett. „Ebbe beletartozik az is, hogy a vendég tudassa velünk, ha különleges alkalmat ünnepel – talán a csapatunk segíthet abban, hogy még emlékezetesebbé tegye azt.”

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!