Nem jelzi az aggályait és a kéréseit
A személyzet szereti, ha a vendég kellemesen érzi magát, de nem fogják tudni, hogyan lehetne jobbá tenni a szállodát, ha nem mondjuk el nekik. „Ne légy szégyenlős. Válaszolj az e-mailekre és az sms-ekre, hogy az ott tartózkodás mindenben olyan legyen, amilyennek szeretnéd” – mondta Mylett. „Ebbe beletartozik az is, hogy a vendég tudassa velünk, ha különleges alkalmat ünnepel – talán a csapatunk segíthet abban, hogy még emlékezetesebbé tegye azt.”
Vissza a cikkhezAz ősz önmagában is tud szép lenni, de a Roadster aktuális számával még szebbé és izgalmasabbá tehetjük. Mit találunk benne? Ellátogatunk Jerevánba, és megmutatjuk, mit érdemes csinálni Örményország fővárosában, és megnézzük közelről Athén jelenleg legizgalmasabb kerületét, Keramiekoszt. Találkozunk a világhírű képzőművésszel, Julie Mehretuval, kifaggatjuk, mit csinál Szabados Ági Debrecenben, megkóstoljuk, mit főzött ki az Arany Kaviár új séfje, motorozunk Erdélyben, jachtozunk az Adrián és egyéb hedonista kalandokban is részt veszünk, de nem soroljuk fel mindet. Ezen kívül elbeszélgetünk a bájos izraeli ékszertervezővel, Tal Adarral, találkozunk Zwack Sándorral, bejárjuk a Sauska tokaji főhadiszállását, és elbeszélgetünk napjaink egyik legnevesebb európai portréfotósával, Rob Hornstrával. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!