Megvan a tökéletes nyári útitársad: jön a legújabb Roadster magazin

Utazás, inspiráció és élmények a legszebb helyekkel és legizgalmasabb történetekkel kétszázhúsz oldalon, mi az? Hát persze, hogy a legfrissebb Roadster magazin, amibe megint igyekeztünk mindent beletenni, amiért igazán érdemes élni.

Egyedülálló mellékletben Magyarország

A belföld az új külföld. A Balaton az új Adria. Pécs az új Bécs.

Mindannyian hallottuk már ezeket a turisztikai szlogeneket, és bár a szellemességüket illetően vannak bennünk kérdőjelek, az igazságtartalmukat kár lenne firtatni. Ezért úgy döntöttünk, mostani számunkban összeállítunk egy olyan, kliséken túli különleges programlistát, amit mi is bármikor szívesen végigcsinálnánk Magyarországon.

A harminchárom program közt mindenki megtalálhatja a számítását: azok, akiknek a testmozgás a nyaraláskor is fontos, akik kipróbálnák magukat mondjuk hajóskapitányként vagy épp a legszebb birtokokon boroznának; kedvezünk a hedonistáknak, a kerékpárosoknak, a vanlife életmód kedvelőinek, túrázóknak és az erdőfürdés szerelmeseinek is.

Ez a harminchárom program arra alkalmas, hogy szó szerint földön, vízen és levegőben is felfedezzük azt a helyet, ami mégiscsak a legközelebb áll hozzánk, mindehhez pedig el sem kell hagynunk az országot.

Saint-Tropez-tól Balatonon át Velencéig

Legújabb magazinunk utazási rovatában újra becsatoltuk az öveket, lenyitottuk az autótetőt és felbőgettük a helikopter- és csónakmotorokat, hogy elkalauzoljunk a legizgalmasabb helyekre.

Többek között bemutatkozik Saint-Tropez, a város, amit sokan félreértenek és ami igazából sokkal többet tud egy egyszerű jachtos-moët-chandonos Insta-posztnál; ellátogatunk a régi világ abszolút luxusát kínáló Hertelendy Kastélyszállóba, ahová helikopterrel is simán megérkezhetünk.

Bemutatkozik a Balaton első, most nyíló adults-only luxusszállodája, a LUA és azt is elmeséljük, milyen a művészettel és nem e világian varázslatos élményekkel átitatott Velence a Képzőművészeti Biennálé sajtónapjai alatt.

Kezemura X Roadster: Egy limitált szériás, gyönyörű kollaboráció

Somoskői “Kezemura” Gábort nem kell bemutatni a távol-keleti ihletésű, mesteri megmunkálású kerámiák szerelmeseinek. A Kezemura kézzel készült, gyönyörű csészéi, tányérja és kávéspoharai mára annyira népszerűek lettek, hogy néha komoly verseny zajlik egy-egy darab megszerzéséért.

A Roadster idei legnagyobb büszkesége, hogy legújabb kollaborációnkban Somoskői Gáborral közösen álmodtunk meg egy mély filozófiai töltettel és hatalmas odafigyeléssel elkészített, Endless Road / Végtelen út névre keresztelt, 25 darabból álló csészekollekciót, melynek bevételével teljes egészében egy hospice alapítványt támogatunk.

A részletekről és a kollekció elkészüléséről bővebben a legújabb magazinban olvashattok.

Feltámadt Michelin-egység és tökéletes főzelékek

Következő számunk természetesen a legínycsiklandóbb finomságokra éhes olvasóink száját sem hagyja szárazon. Interjúzunk többek között Gerendai Károllyal, aki mesél az abszolút hamvaiból feltámadó Costesről és Rácz Jenővel, aki a Costesben és a Rumour látványkonyhájában emeli a magyar fine dining-tétet, de megtudhatjuk a legpompásabb, vérsóskás karalábéfőzelék receptjét is Kárai Dávid gasztrobloggertől.

Topmodellek és top motorok új utakon

Az új Roadster magazinban mutatkozik be először a tizensokszoros Vogue-címlapsztár és világhírű márkákkal dolgozó magyar modell, Vanessa Axente legújabb venture-je:

Essa nevű lifestyle brandjével a huszonhat éves Vanessa úgy döntött, divatkampányok helyett járatlan útra lép és saját márkát alapít.

A legszebb gépek szerelmeseinek is tartogatunk pár nyálcsorgatóan szép és izgalmas történetet: például motornyeregbe pattanunk és megnézzük, milyenek voltak és milyenek lettek Amerikai ikonikus motorjai, a minőségi kompromisszum nélkül megalkotott, csodás Indianok.

Természetesen ennél sokkal több minden fért legújabb magazinunkba, ami szerintünk egész nyárra remek útitársad lehet vízparti olvasgatásokhoz és függőágyban ringáshoz.

A Roadster kétszázhúsz oldalas, nyolcadik lapszámát már megrendelheted tőlünk online vagy június ötödikétől személyesen beszerezheted az újságárusoknál, valamint a Libri és a Bortársaság üzleteiben, illetve mostantól MOL és Shell benzinkutaknál is az egész országban. Kalandra fel!