Close
Egy könyvbe gyűjtötték össze a legkreatívabb guruk titkait

Egy könyvbe gyűjtötték össze a legkreatívabb guruk titkait

És mindez a Kinfolktól megszokott esztétikus köntösben.

Nathan Williams, a Kinfolk magazin alapítója jegyzi A szem (The Eye) című könyvet, amelyben nem kevesebb, mint kilencven interjúalanyt szólaltat meg. A főszereplők a világ legjobb kreatívdirektorai, köztük a divattervező Thom Browne és Jamamoto Jodzsi, a szerkesztő Fabien Baron és Marie-Amélie Sauvé, vagy a Vogue art direktora, Grac Coddington.

Mit tudhatunk meg ebből a könyvből? Például azt, mit olvasnak, kik volt a mentoraik, és hogy milyen stratégia vezette őket sikerre. Az is kiderül, hogyan fejlesztették „a szemüket”, hogyan használják arra, hogy olyan vizuális ideákat kommunikáljanak velük, amelyek generációkat ejtettek ámulatba, és amelyek meghatározzák a jövőnket is. Tervezőknek, íróknak, grafikusoknak, divattervezőknek, art dizájnereknek meg úgy általában kreatívoknak eléggé kötelező olvasmánynak hangzik. Itt megrendelhető.

Ez is érdekelhet:

Megjelent a legújabb Roadster magazin!
Ismét egy magazin azoknak, akik szerint nem arra születtünk, hogy a négy fal között üljünk, akik szerint az élet olyasmi, amit nagykanállal kell fogyasztani és amiből sosem lehet elég. 170 oldalnyi friss, színes és energiával teli kontent felfedezőknek, kalandoroknak, inspirációt keresőknek mindarról, ami miatt érdemes nekivágni a világnak. Ha velünk tartanál ezen az utazáson, ezen a linken megrendelheted a magazint.
Close

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom