Close
Egy könyvbe gyűjtötték össze a legkreatívabb guruk titkait

Egy könyvbe gyűjtötték össze a legkreatívabb guruk titkait

És mindez a Kinfolktól megszokott esztétikus köntösben.

Nathan Williams, a Kinfolk magazin alapítója jegyzi A szem (The Eye) című könyvet, amelyben nem kevesebb, mint kilencven interjúalanyt szólaltat meg. A főszereplők a világ legjobb kreatívdirektorai, köztük a divattervező Thom Browne és Jamamoto Jodzsi, a szerkesztő Fabien Baron és Marie-Amélie Sauvé, vagy a Vogue art direktora, Grac Coddington.

Mit tudhatunk meg ebből a könyvből? Például azt, mit olvasnak, kik volt a mentoraik, és hogy milyen stratégia vezette őket sikerre. Az is kiderül, hogyan fejlesztették „a szemüket”, hogyan használják arra, hogy olyan vizuális ideákat kommunikáljanak velük, amelyek generációkat ejtettek ámulatba, és amelyek meghatározzák a jövőnket is. Tervezőknek, íróknak, grafikusoknak, divattervezőknek, art dizájnereknek meg úgy általában kreatívoknak eléggé kötelező olvasmánynak hangzik. Itt megrendelhető.

Ez is érdekelhet:

Close