A US Openen minden szem Carlos Alcarazra szegeződik. Ezt már megszokhatta, azonban a teniszcsillagra a divatipar is felfigyelt. Nem is akármelyik márka igazolta le; a Louis Vuitton 2024-es férfi Formalwear kollekciójának arca lett.
Carlos Alcaraz az utóbbi évek legtehetségesebb teniszezője, nemrég diadalmaskodott Wimbledonban, a világranglista első helyén állva pedig minden esélye megvan a US Openre is. A Louis Vuitton új kampányában a sportolót egy kortárs, ugyanakkor
rendkívül kifinomult szemüvegen keresztül mutatja be.
A hivatalos öltözékekből álló 2024-es kollekcióban a sztár zseniálisan ötvözi atletikusságát a csúcsdivat világával. A kampányban egy új korszak esszenciájaként ragadják meg Alcarazt, újragondolva mindazt, amit a modern, elegáns férfiról gondolunk. Egy különleges fúzió jön létre általa, amelynek
középpontjába a mozgás, az elegancia és a tehetség kerül.
Alcaraz a kampányban olyan mozdulatokat ad elő, mintha a teniszpályán lenne, ugyanakkor a hihetetlenül elegáns, jövő évi tavaszi-nyári darabokat viselve lesz tökéletes a koreográfia. Alcaraz a Louis Vuitton arcaként hitelesen közvetíti a kiválóság és az innováció iránti elkötelezettséget mind a sportban, mind pedig a divatban. Ezzel egyfajta ikonként pozícionálják a pályán és azon kívül egyaránt.
A Louis Vuitton 2024-es tavaszi-nyári a divat világában is változást idéz elő, újradefiniálva a modern férfiasságot, bebizonyítva azt, a divat több, mint aminek látszik.
(Forrás: Haute Living, fotók: Louis Vuitton)
luxusmárka | márka | teniszcsillag | louis vuitton | stílusRáleltünk Budapest és a BMW legszorosabb párhuzamára
Őszinte, szórakoztató és sorsfordító – Így lett a Körvonal az ország kedvenc játéka

Beköszöntött az ősz, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 13. száma. Mit találunk benne? Bejárjuk Japán izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik legszínesebb és leghíresebb dizájnerével, Karim Rashiddal, Nápolyban megkóstoljuk Olaszország negyedik legjobb pizzáját, és benézünk az Attolini szabódinasztia műhelyébe is. A Napa-völgyben teszteljük, milyen az új, elektromos Rolls-Royce, és elbeszélgetünk a W luxushotelben megnyitott Nightingale by Beefbar alapítójával, Riccardo Giraudival is. Elmegyünk egészen Dél-Koreáig, hogy megnézzük közelről, milyen a világ egyik leghangulatosabb kávézója, a Mudzsige panzió, ezen kívül pedig találkozunk még párizsi keramikusművésszel, Japánban dolgozó magyar építésszel, vitorlázógép pilótával, egy római napszemüveg brand alapítójával, és a születésnapját ünneplő Babel Budapest megálmodójával is. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!