Játékos és könnyed, a jövő trendjeit alkotó változatos színekkel – nagyjából ilyen lett a BASF-cég felkérésére készült film.
A világ egyik legnagyobb vegyipari cége, a BASF bevonatokkal foglalkozó részlege felkérte a Foam Studiót az autóipari festékek következő éveit meghatározó kiadvány vizualizálására.
Az iparágon belül iránymutatónak számító dizájncsomagot, illetve a benne szereplő megállapításokat a Foam újraértelmezte, és egy eddig nem látott formanyelven újrafogalmazta a komplex társadalmi, technológiai és esztétikai trendeket. Az eredmény egy játékos, erősen hiperrealista, költői absztrakciókból álló videó.
Ez is érdekelhet:
színek | design | BASF | dizájn | videoLebilincselő videó készült az emberek nélküli metropoliszról
Látványos videó mutatja meg, hogyan lett Isztambul két kontinens szerelemgyereke

Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!