A United Airlines szeretné felgyorsítani a beszállás folyamatát, a változtatás a becslések szerint akár két perccel is lerövidítheti a beszállási időt.
Ezért október 26-tól az utasoknak meghatározott sorrendben kell felszállniuk: először az alap turistaosztály utasai és az ablaknál ülők szállhatnak fel, majd a középső, végül pedig a folyosói ülések birtokosai.
Az új szabályozás nem vonatkozik a kísérő nélküli kiskorúakra, a fogyatékkal élőkre, a kisgyermekes családokra és az aktív szolgálatot teljesítő katonákra, és azokra, akik a beszállókártyájuk alapján az egyes, kettes vagy hármas prioritási csoportba tartoznak.
A változás a belföldi, valamint az Egyesült Államokból a Karib-térségbe, Kanadába és néhány közép- és dél-amerikai városba tartó járatokra vonatkozik.
A módosításra azárt volt szükség a légitársaság szerint, mert 2019 óta akár két perccel is megnőtt a beszállási idő. A sorban állás azóta vesz igénybe több időt, mióta bevezették a poggászdíjat, és több ember visz magával inkább kézipoggyászt.
A folyamatot az elsőbbségi beszállás is lassítja, mert ezek az utasok gyakran a gép elején foglalnak helyet, amit meg kell várniuk a többieknek.
Egy transzatlanti járaton két perc nem feltétlenül jelent nagy különbséget, de a nagy forgalmú rövidebb útvonalakon a késések felhalmozódhatnak. A United eddig öt repülőtéren tesztelte a WILMA néven ismert új szabályozást, amelyről azt mondják, beválik.
Vannak bizonyos hibák, amiket szinte mindenki elkövet, mielőtt repülőre száll, de vannak olyan trükkök is, amelyekkel állítólag le lehet rövidíteni a sorban állás idejét.
(Forrás: Express, képek: Getty Images)
United Airlines | beszállás | folyamat | idő | repülő | gép
Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva
–
Sulciová Silvia interjú
Skót nyár a ködös budapesti belvárosban – Ilyen a 2023-as év whiskyje
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!