Túl merészet állítottak. Sajnos.
A Jab and Go (nagyjából: szúrj és indulj meg) című reklámban a RyanAir egymillió darab, nagyjából nyolcezer forintos jegyet kínált a húsvéti és nyári időszakra.
Az ASA, az angol reklámszövetség gyorsan betiltotta a reklámot, mert szerintük a légitársaság tévesen azt az illúziót kelti, hogy az utasai oltás esetén biztonságosan utazhatnak majd a világban a húsvéti és nyári időszakban.
A Ryanair azzal védekezett, hogy a reklámban állított üzenet „optimista előrejelzéseken” alapult.
Nem mellékesen 2370 panasz érkezett állampolgároktól, ezzel ez a reklám lett minden idők harmadik legtöbb panaszt kapott hirdetése Angliában.
Az Egyesült Királyságban az Európai Unió országainál gyorsabb ütemben zajlik az oltás, szakértői becslések szerint augusztusra minden felnőtt megkaphatja a két adag Oxford Covid-vakcinát. Európai országokban még más fázisban tart a védekezés: Ausztriába jövő héttől csak negatív teszttel lehet belépni.
koronavírus | oltás | Ryanair | reklámErre indulj, ha Horvátország kicsiny Velencéit keresed!
Légiutas-kísérők elárulták, milyen fura kéréseket kapnak az első osztályon utazóktól

Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!