Az Egyesült Államok kellős közepén egy kis kápolna áll, és Bruce Springsteen ezt keresi fel egy Jeeppel, hogy elmondjon valami nagyon fontosat.
Bruce Springsteen nem az a fickó, aki gyakran szerepel reklámokban, most mégis jó oka volt rá, hogy kivételt tett, és rábólintott a Jeep felkérésére. A Főnök mindig a szívén viselte az Egyesült Államok sorsát, és egy hónappal a választást követő viharos események után a megosztott nemzete minden honfitársát arra kéri, hogy találja meg a középutat.
A reklámban nincsenek vadonatúj modellek, Springsteen egy veterán Jeeppel keresi fel az Egyesült Államok pontos közepét,
a Kansas állambeli Lebanon közelében, ahol egy kis kápolna áll, és ezen a szimbolikus helyen mondja el az üzenetét. A hetvenegy éves Bruce Springsteen elkötelezettségét mutatja, hogy a kétperces szpot zenéjét is saját maga szerezte.
https://youtu.be/L2LJpicgA2E
A megjelenése után nem sokkal le is került az internetről a videó, Bruce Springsteent ugyanis ittas vezetéssel vádolták. A tárgyaláson kiderült, hogy alaptalanul, a zenész bedobott ugyan két tequilát egy parkban, amiért büntetést kapott, de a véralkoholszintje jóval a határérték alatt volt, mire a volán mögé ült – ezért a szpot újra elérhető.
Az idei Super Bowl szünetében vetített reklámok közül nem ez az egyetlen, ahol az autók csak érintőleges szerepet kapnak. A Jeepénél jóval könnyedebb hangvételű a General Motors videója, amelyben Will Ferrell produkálja magát.
jeep | egyesült államok | super bowl | reklámszpot | bruce springsteenIstenekkel és hősökkel léphetünk be egy különleges univerzumba júniusban Budapesten
Amikor megérint a prémium autózás érzése – a Pappas Auto három évtizede hazánk élvonalában

Itt a nyár, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 12. száma. Mit találunk benne? Mutatunk pár remek helyet Sydneyben, egy helyi segítségével felfedezzük Torinót, kipróbáljuk milyen az egyik legújabb bringás trend, a gravelezés, és leteszteljük a Mazda CX 60-asát. Leülünk beszélgetni a Lissoni vezető építészével, bejárjuk az újjászületés előtt álló Gellértet, kifaggatunk egy portugál borászt, Daniel Niepoortot, és leültetünk egy asztalhoz öt izgalmas egyéniséget. Interjúzunk Alessanadro Gaultieri parfümkészítővel, akit a szakma legveszélyesebb orrának tartanak, ukulelézett nekünk Wolfgang Puck egyik közeli munkatársa, Tetsu Yahagi, és bejárjuk Ahn Tuan és társai legújabb, frissen megnyitott budapesti éttermeit. Kiderítjük, képes lehet-e a ChatGPT megírni a következő bestsellert, megnézünk közelről öt lélegzetelállító hotelt, és bemutatjuk a skandináv dizájn állócsillagait is. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!