És mindez az elektromos autók miatt.
Will Ferrell a General Motorsnak készített egy reklámot, hogy az elektromos autóikat népszerűsítse. Mit mondjunk, jól sikerült! A sztori dióhéjban: Ferrell megtudja, hogy az elektromos autók Norvégiában népszerűbbek, mint az Amerikai Egyesült Államokban. Hogy erről személyesen is meggyőzödjön, a helyszínre akar utazni. Leírva kevésbé vicces, mint elmesélve, és valahogy a csattanó is működik, bármilyen faék egyszerűségű is.
A reklámot a hétfő hajnali Super Bowl döntőjében fogják leadni, sok más hasonlóan nagy kötségvetésű reklámfilmmel együtt. A poénok közben azért az is kiderül, hogy a General Motors 2025-ig harminc különböző típusú elektromos autót fog piacra dobni.
Nem elektromos, de azért fontos: a Mercedes sem tétlenkedik, az új S osztály lenyűgöző lett.
FOLYTASD EZZEL
