Close
Egy kozmetikai terméket nem a tubusa határoz meg. Vagy mégis?

Egy kozmetikai terméket nem a tubusa határoz meg. Vagy mégis?

Ha egy kozmetikai termék tubusára ránézünk, akkor az vajon mit árul el magáról a termékről? Talán többet is, mint gondolná. Sokan, sokfélét gyártanak, de miért ne lehetne az Ön saját márkás terméke a befutó? A megfelelő koncepcióval, ügyelve a részletekre, sikerre vihető egy jó ötlet.

Mi kell egy saját márkás kozmetikai termékhez?

A legtöbb esetben két dolog kell hozzá: az elhatározás és valamennyi befektethető pénz. Persze ez még nem azt jelenti, hogy sikeres is lesz ez az új termék. Mindössze csak arra akartunk utalni ezzel, hogy ma már nem nagy feladat egy saját márka útnak indítása.

Két irányba is el lehet indulni. Egy nagyobb befektetéssel saját gyárat, gyártósort lehet felépíteni. Bár ez többe kerül, de már az elejétől fogva saját kezünkben lesz az előállítás folyamata. Így nagyobb lesz a haszon minden egyes eladott termékünkön.

A másik lehetőség a bérgyártás. Ebbe nem kell akkora kezdőtőkét belefektetnünk, ami nagy előny. Viszont itt kevesebb is lesz a profitunk a termékünkön a bérgyártás költségei miatt. De végül bármelyiket is válasszuk, a beszerzésnek minden esetben fontos szerepe lesz.

Beszerzés: tubus, alapanyagok, csomagolóanyagok…

A beszerzés során gondoskodnunk kell a megfelelő alapanyag-ellátásról. A kiváló minőségű tubusról, a termékünk kozmetikai tisztaságú alapanyagairól és persze a csomagolóanyagokról is. Nem mindegy, hogy ezekből milyeneket szerzünk be. Nagyon fontos a minőség, a megbízhatóság, az utánpótlás megléte, és persze az ár sem mindegy a profitunk szempontjából.

Saját termékünk megtervezésénél, majd legyártásánál nagyon kell ügyelnünk a felhasználói szokásokra és igényekre. A tubusok például legyenek kifejezetten kozmetikai termékekhez ajánlottak. Kialakításukkal ezek fogják a legjobban segíteni a napi használatot. Ha pedig valamit már rutinból, könnyen használnak a vásárlók, sokkal könnyebben fogják majd újra megrendelni.

Ha kész, már “csak” el kell adni

Azonban nem elég csak egy kiváló terméket előállítani, azt tudni is kell eladni. Ehhez azonban meg kell terveznünk több mindent is.

Egyrészt a termékünk csomagolását, legyen szó akár a tubusra nyomtatott címkéről, akár az egészet elfedő dobozról. Mindkettő olyan felület, amivel el lehet adni. Nem mindegy ugyanis, hogy mit látnak a vevők, hogy mennyire hívogató, mennyire szexi az, amit látnak.

Két hasonló összetételű és árú termék közül általában a jobban kinézőt választják a vásárlók. Ezen logika mentén két (árban és összetételben) nagyon hasonló kozmetikai termék közül az jön ki győztesként, akinek szebb a tubusa. Így tehát értelmet nyer a bejegyzés címe is. Egy kozmetikai terméket meghatározhat a tubusa.

Persze azzal, hogy kész a tubus címkéje vagy a termék doboza, még nem fognak tudni róla. Itt jön képbe a disztribúció és a marketing. Ezekre hatalmas hangsúlyt kell fektetni a megfelelő értékesítési csatornák kialakítása érdekében.

(Szponzorált tartalom)

pr

FOLYTASD EZZEL

Elegáns reggeliző a Duna partján, ahová nemcsak az ételekért, hanem a hangulatért is megyünk

Fantasztikus őszi ízek és otthonos hangulat – Így varázsolt el minket a Macesz Bisztró

Rendeld meg a Roadster magazin 10. számát!
Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Megnézem, mert érdekel!
Instagram