Több termék árát mérsékelték a kiskereskedelmi láncok, miután megegyeztek a beszállítókkal.
Főként a tejtermékek, azon belül is a sajtok és vajak árát csökkentették az üzletek. A Lidlben januártól közel kétszáz terméket lehet olcsóbban megvenni, ez a kör most újabb száz árucikkel bővül, főleg tejtermékekkel.
A Spar szerint a vevők nagyon meggondolják, hogy mit, mekkora mennyiségben és mennyiért vesznek, a szeszesitalokból, zöldségekből és gyümölcsökből, a bio termékekből és a friss húsokból hónapok óta egyre kevesebb fogy, de az áruházlánc szeretné az infláció alatt tartani az áremelkedést.
A Tescóban hónapról hónapra egyre nagyobb a kereslet a saját márkás árucikkekre, és a bolt január óta több mint kétezer termék árát csökkentette, átlagosan 9,5 százalékkal.
Az Aldiban az alapvető élelmiszereket továbbra is keresik, de a ruhanemű, és más non-food termékek iránt mérsékelt az érdeklődés.
A vállalat húsz százalékkal csökkentette a legnépszerűbb vajtermékei árait, márciusban pedig húsz-huszonhárom százalékkal olcsóbban kínálja a magyar beszerzésű trappista sajtjait.
A CBA-ban szintén a trappista sajtokat és a vajat lehet olcsóbban megvenni.
(Forrás: MTI, képek forrása: Getty Images, Unsplash)
tejtermékek | üzletlánc | sajt | boltok | árcsökkenés
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!