Close
Ezennel Hugh Jackmané az idei év legpoénabb reklámja

Ezennel Hugh Jackmané az idei év legpoénabb reklámja

Ryan Reynolds narrációjával. Reklámfóbiásoknak is kötelező, nettó tökéletes egy perc jön.

Míg a legtöbb márka az idei évben behúzza a kéziféket, addig Hugh Jackman, az általunk ismert univerzum Farkasa úgy döntött, létrehoz egy saját márkát. Ez a Laughing Man kávébrand, amely profitjának száz százalékát a kávéültetvényeken dolgozóknak juttatja vissza, hogy Jackman ezentúl

kevésbé legyen seggfej.

Na most ezt az egészet el lehetett volna mondani vértelenül, unalmasan vagy épp hidegrázósan túldramatizált érzelmekkel is – mindegyiken áttekertünk volna. Viszont Hugh Jackman Ryan Reynolds narrálásával egy percben annyira vicces, őszintén önironikus és zseniális kis reklámot tett le, hogy emeljük a kalapunkat. És hozzátennénk: ha minden reklámot Ryan Reynolds narrálna, szerintünk soha többé senki nem kattintana a Skip Ad gombra.

Megjelent a legújabb Roadster magazin!
Ismét egy magazin azoknak, akik szerint nem arra születtünk, hogy a négy fal között üljünk, akik szerint az élet olyasmi, amit nagykanállal kell fogyasztani és amiből sosem lehet elég. 170 oldalnyi friss, színes és energiával teli kontent felfedezőknek, kalandoroknak, inspirációt keresőknek mindarról, ami miatt érdemes nekivágni a világnak. Ha velünk tartanál ezen az utazáson, ezen a linken megrendelheted a magazint.
Close

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom