Close
Ilyen még nem volt: minden eddiginél több helyet mutat be az új Balatoni Gasztrotérkép

Ilyen még nem volt: minden eddiginél több helyet mutat be az új Balatoni Gasztrotérkép

A nyár egyik biztos jele, hogy végre megérkezett a Balatoni Gasztrotérkép legfrissebb kiadása: az immár fél évtizede megjelenő, a Balatont és vonzáskörzetét elsőként bemutató Gasztrotérkép a jól ismert klasszikus témák mellett ezúttal is számos újdonsággal bővült, már megszokott módon applikáció formájában is elérhető, a digitális felületek nagyon szép modern dizájnt is kaptak. Az idei szezon fő üzenete a fenntarthatóság és a környezettudatosság lesz, ezzel kapcsolatban érkeznek a kreatív kampányok is, amiket érdemes lesz majd követni.

Minden eddiginél több, összesen hetvennyolc vendéglátóhely részvételével, ötvenezer példányban jelent meg az idei kiadvány június elején.

A megújult dizájnnal frissülő Balatoni Gasztrotérkép Applikáció idén is ingyenesen érhető el, így egy kattintással megtudhatjuk, hol vannak a hozzánk legközelebbi gasztrocélpontok.

A szűrések között idén már megjelentek a gluténmentes, laktózmentes és húsmentes választási lehetőségek, valamint rákereshetünk az éttermekhez közeli elektromos töltőállomásokra is.

– Évről évre hatalmas öröm, amikor megvalósul a Balatoni Gasztrotérkép, hálás vagyok a vendéglátóknak, éttermeseknek a kitartásuk, lelkesedésük és a minőség melletti töretlen kiállásuk miatt, ami az idei kiszámíthatatlan helyzetben különösen embert próbáló feladat. A nyári időszakban óriási pörgésre számítok a Balatonon, sokan választják majd idén is belföldi pihenést, számukra hasznos iránytű lesz a Balatoni Gasztrotérkép emelte ki a Balatoni Gasztrotérkép alapítója, Szauer Judit gasztro-kommunikációs szakember.

Idén főszponzorként csatlakozott a Balatoni Gasztrotérképhez a METRO. – Örömmel álltunk a magas minőségű balatoni gasztronómiát népszerűsítő márka mellé, közös értékeink mentén sok érdekes téma kerül napirendre a fenntartható vendéglátás jegyében, amit a Balatoni Gasztrotérképpel közösen hívunk életre idén nyáron.  Profi vevőinket igyekszünk ezáltal abban is segíteni, hogy pozitív hatást tudjanak gyakorolni a közösségekre és a környezetünkre is  – mondta Taferner Ákos, a METRO Kereskedelmi Kft. vevőmenedzsment- és marketing-osztályvezetője.

Folyatatódik a harmadik éve tartó sikeres együttműködés a Volvo Autó Hungáriával. Támogatásukkal valósul meg idén a Balaton Recharge kampány, melynek fókuszába a fenntartható gasztronómia fontossága kerül. A Balatoni Gasztrotérképen szereplő vendéglátóhelyek közül közel harminc kínál majd kimondottan fenntartható alapanyagokból készített Volvo Recharge fogásokat a nyár folyamán. Megvásárlásával a vendégek a környékbeli fecskék biztonságos élőhelyének megőrzéséhez járulhatnak hozzá a Balaton-felvidéki Nemzeti Park jóvoltából telepített fecskefészkek támogatása révén.

A Bitraptors által fejlesztett Balatoni Gasztrotérkép applikáció ingyenesen letölthető, a kiadvány pdf formátumban is bárki számára elérhető a www.gasztroterkepek.hu weboldalról, a papíralapú térkép pedig továbbra is ingyenes, kétnyelvű (magyar és angol) és június elejétől megtalálható több száz kiemelt balatoni és fővárosi turisztikai ponton a Funzine Distribution közreműködésével, valamint a Balatoni Gasztrotérképen szereplő hetvennyolc partnernél is.

(Fotók: Pure & Pastel Photography) 

idei | fenntarthatóság | környzettudatosság | friss | gasztrotérkép

FOLYTASD EZZEL

Ezek a világ legjobb gasztrofesztiváljai

Kiderült, melyik a világ legjobb steakje

Rendeld meg a Roadster magazin 9. számát!
Friss, 220 oldalas lapszámunkat ezúttal egy színes és izgalmas, 20 oldalas melléklettel egészítettük ki, amelyben a prémium spiritek szédítő univerzumába merülünk el. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Megnézem, mert érdekel!
Instagram