Close
Ilyen volt a digitális budapesti divathét a kulisszák mögött

Ilyen volt a digitális budapesti divathét a kulisszák mögött

Az idei BCEFW más volt, mint amit eddig megszokhattunk.

Az ősz nagy divatheteit virtuálisan, vagy csak limitált nézősereg előtt rendezték meg a világ divatfővárosaiban. A digitális megvalósítás mellett határozott Budapesten a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ), a Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) főszervezője is, és a körülmények miatt egyértelműen beigazolódott, hogy helyes döntést hoztak. A budapesti divathét így olyan esemény lett, ami kétszer történt meg: egyszer, amikor a runway show-kat rögzítették, és még egyszer, amikor a divathét október 6–7-én lezajlott az online térben. A Roadster ott volt a kulisszák mögött, így most megmutatjuk, milyen volt az idei őszi divathét belülről.

Legyen tiéd a limitált szériás giftboxunk!
Mi jobb, mint egy Roadster magazin?
A válasz egyszerű: öt Roadster magazin.
Úgy döntöttünk, összerakjuk egy díszdobozba az eddigi számainkat, és ha megrendeled magadnak vagy valaki másnak ajándékba (spoiler alert: jön a karácsony!), akkor a következő, sorrendben ötödik számunkat ajándékba kapod tőlünk.
Az öt szám együtt díszdobozban most 8950 Ft.
Ha velünk tartanál ezen az utazáson, ezen a linken megrendelheted a magazint.
Close

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom