Close
Kate Moss újjászületett és új márkájával fenekestől felforgatja a szépségipart

Kate Moss újjászületett és új márkájával fenekestől felforgatja a szépségipart

„Öngondoskodás, az élet modern utazásaihoz” – ez a világhírű topmodell új márkájának esszenciája.

Augusztus elején brit bulvárlapok már megszellőztették, hogy Kate Moss olyan wellnessmárkát fog a piacra dobni, ahol egyetlen doboz tea huszonöt dollárba, azaz nagyjából tízezer forintba kerül majd. Nos, kiderült, igazuk volt. A negyvennyolc éves szupermodell ugyanis közzétett egy videót, amivel bejelentett brandjének indulását. Úgy fogalmazott:

a COSMOSS öngondoskodás az élet modern utazásaihoz.

A sztár az elmúlt években lassan, de biztosan veti meg a lábát a kifutók világán kívül. Ennek következő hatalmas lépése, hogy szeptember 1-jén debütál a COSMOSS márkája, amiről eddig annyit lehet tudni, hogy ránctalanító hatóanyagokat tartalmazó kozmetikai szerek mellett arcolajok, illóolajok is lesznek a kínálatban.

A COSMOSS illata friss és kiteljesedett. Mindegyiket aprólékosan dolgozták ki erős, természetes anyagok felhasználásával.

Ha minden olyan árkategóriába kerül, mint a huszonöt dolláros, vagyis nagyjából tízezer forintos „hajnali tea”, ami az ígéret szerint megvédi a szervezetet a méreganyagoktól, vagy az ezeregyszáz dolláros, körülbelül négyszázötvenezer forintos intenzív arcápoló krém, amire Moss esküszik, akkor

jobb, ha topmodell rajongói elkezdenek spórolni.

Az elmúlt több mint egy évtizedben Kate Moss jelenetős változásokon ment keresztül. Korábban karcsú alakját gyakran önpusztító életvitelének köszönhette, azóta azonban egészségesen táplálkozik, ritkán sminkeli magát, edzőterembe jár és tudatos arcápolási rutint követ.

Bármit is csinál, nagyon úgy fest, hogy az működik.

Moss úgy néz ki és olyan hihetetlen formában érzi magát, hogy könnyen azon kaphatjuk magunkat, hogy megfogadjuk a tanácsait.

(Forrás: wmagazine, fotók: Getty Images)

luxusmárka | wellness | szépségápolás | cosmoss | kate moss

FOLYTASD EZZEL

Már nem a Gucci a világ legmenőbb divatmárkája

Letisztultság, kifinomultság, elegancia és időtlenség jelenik meg a Jean Paul Gaultier új kollekciójában

Rendeld meg a Roadster magazin 10. számát!

Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Instagram