Nyolc európai nyelven végez felmérést a kultúrafogyasztásról az Iparművészeti Múzeum.
A karácsony után indult kutatás a múzeum saját, több éve tartó látogatókutatásának nemzetközi kiterjesztése, melyet az Európai Unió Duna-menti szecessziót népszerűsítő programjának részeként valósítanak meg a következő hetekben. Az intézmény közleménye szerint az interneten kitölthető kérdőív az utazás és a kultúrafogyasztás kapcsolatát, a múzeumlátogatási szokásokat és a szecessziós örökség ismertségét méri fel, de külön fejezetben tárgyalja a koronavírus-járvány miatt megváltozó kulturális lehetőségeket is.
"A válaszadók így közvetlenül elmondhatják véleményüket többek között arról, hogy mit várnak el az újra megnyitó múzeumoktól és milyen módon fognak tájékozódni a vírus utáni időkben, mielőtt közösségbe mennek" – olvasható a közleményben. A Danube Transnational Programme társult partnerei elsősorban múzeumok, egyetemek vagy városi önkormányzatok.
A kérdőívet a magyar mellett német, szlovák, szlovén, szerb, horvát, román és angol nyelven lehet kitölteni. A magyar nyelvű kérdőív az alábbi linken érhető el.
Ez is érdekelhet:
(Forrás: MTI, fotók: Getty Images)
felmérés | kérdőív | iparművészeti múzeum | múzeum | budapest | kultúrafogyasztás
Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva
–
Sulciová Silvia interjú
Skót nyár a ködös budapesti belvárosban – Ilyen a 2023-as év whiskyje
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!