Close
Plakátokra nyomtatták Bécsben a város ikonikus épületeit gyalázó kommenteket

Plakátokra nyomtatták Bécsben a város ikonikus épületeit gyalázó kommenteket

“Mean tweets.” Ezt a szókapcsolatot akkor használjuk, amikor egy híresség saját maga olvassa fel egy videóban a neki szánt gonosz, netán sértő kommenteket, és nyomban reagál is rájuk. Valami hasonlót művelt a bécsi turisztikai iroda.

Európa egyik legszebb városában olyan óriásplakátokat raktak ki, melyeken a legismertebb bécsi látnivalókhoz fűzött, közösségi médiából érkezett negatív véleményeket posztolták. Hogy néhány konkrét példával is szemléltessük a sztorit, a híres Leopold Múzeum gyűjteményéhez bizonyos Toby M. annyit biggyesztett oda, hogy a “festmények undorítóak”, Audrey K. szerint a csodálatos schönbrunni kastélyban “rendezetlen a gyep”, míg Tom M. úgy véli, a Prater óriáskerekéből “pocsék a kilátás”.

Uuuunalmas

Ilyen és ehhez hasonló rosszindulatú véleményeket gyűjtött össze a város marketingstábja Bécs ikonikus látnivalóiról, majd nyomtatta azokat a plakátokra.

Nincs elviteles kávé

A bécsi turisztikai iroda adatai szerint a nyaralni indulók 95 százaléka legalább hét véleményt elolvas egy szállodáról, mielőtt szobát foglalna oda, ami azt jelenti, hogy az emberek megbíznak vadidegenek véleményében.

Nem lehet hátradőlni

A humorosnak szánt kampány azt kívánja sugallni, hogy ezek az online leadott értékelések nem mindig helyesek, és a banális, néha megdöbbentő kritikák kinyomtatása még több kifinomult turistát vonz majd.

Van egy jó hírünk.

Megjelent a Roadster magazin első nyomtatott kiadása, amelyben olyan történeteket gyűjtöttünk össze, amelyek minket is folyamatosan inspirálnak. Szerintünk szép lett, reméljük, neked is tetszeni fog.

Ha velünk tartanál ezen az utazáson, ezen a linken megrendelheted a magazin első számát.

Ez is érdekelhet:

(Fotók: Unsplash, unrating.wien.info)

Close