Close
Aki igazán tágas Lexust keres, kisbuszt fog venni

Aki igazán tágas Lexust keres, kisbuszt fog venni

Ott biztosan, ahol majd kapni is lehet a márka első kisbuszát.

Lehet drága anyagokat használni, kényelmi felszereléseket beépíteni, ügyeskedni, de helyből még a legprofibb mérnökcsapat sem tud többet varázsolni, mint amennyi a karosszérián belül van. Ezért népszerűek a luxus-kisbuszok – és ezért készítette el a Lexus is a sajátját.

Persze nem nulláról álltak neki, házon belül ott volt a Toyota – nálunk nem forgalmazott – prémiumközeli busza, az Alphard, ami az alapot adta, bár a Lexus közlése szerint nagyon sokat finomítottak rajta. Ez nem a formájára vonatkozik, valószínűleg nem túlzás kijelenteni, hogy ez minden idők kiemelkedően legcsúnyább, legaránytalanabb Lexusa – de a legtágasabbja is.

Márpedig a belső kényelemhez ez kell. Az óriási, fallal elválaszott hátsó traktusban mindössze két fotel van, ebből már sejthető, annak a két utasnak mennyi hely jut: rengeteg. Így aztán olyan, mintha egy nappaliban ülnének, ahol van hűtőszekrény, egy 26 colos monitor, komoly hifi, meg egy tablet, amiről mindent vezérelhetnek.

Az LM-et – mert hogy így hívják a Lexus kisbuszát – V6-os benzinmotor vagy egy 2,5 literes, villanymotorral segített benzines hibrid rendszer hajtja. Kínában és még néhány ázsiai országban tervezik a forgalmazását, szóval nekünk nagy Lexusnak marad az LS.

Ez is érdekelhet:

(Forrás: Lexus)

A kaland folytatódik
Megjelent a Roadster magazin második nyomtatott kiadása, amelyben ismét olyan történeteket gyűjtöttünk össze, amelyek minket is folyamatosan inspirálnak. Szerintünk szebb lett, mint az első szám, reméljük, neked is tetszeni fog. Ha velünk tartanál ezen az utazáson, ezen a linken megrendelheted a magazint.
Close

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom