Második csúcsmárkaként száll be az arcpajzsbizniszbe.
Sajnos még nem tudjuk, pontosan mikor lesz vége a világjárványnak, de az már biztosnak látszik, hogy a koronavírus számos mementót hagy maga után. A divatipar sem kerüli el a Covid–19 hatását, mi sem bizonyítja ezt jobban, minthogy az egyik legismertebb luxusmárka is kiveszi a részét a vírus elleni védekezésből.
Október 30-tól kapható ugyanis a Louis Vuitton fényérzékeny arcpajzsa, amelyet a napellenző felhajtásával sapkaként is lehet hordani. Az aranyszegecsekkel díszített, LV-monogramos arcvédő fény hatására elsötétedik.
Ahogy a márka képviselői írják, a stílusos és elegáns arcpajzs később tökéletes szimbóluma lesz ennek a nehéz időszaknak, és amikor sok-sok év múlva az emberek egy múzeumban nézegetik majd, visszaemlékezhetnek a járvány uralta mindennapokra.
A New York Post egy korábbi cikkében közel ezerdolláros (háromszázezer forintos) összeget írt, ám a Louis Vuitton cáfolta ezt. Nagyot azonban aligha tévedünk, ha a csúcskategóriás arcpajzs végül nagyjából hasonló áron kerül a dizájnboltok polcaira.
Augusztusban egyébként a Burberry divatcég jelentette be, hogy megkezdi fejenként százhúsz dollárba kerülő egyedi arcpajzsainak értékesítését, és az ebből származó bevételének húsz százalékát egy Covid–19 elleni védekezéssel foglalkozó alapítványnak utalja át.
Ez is érdekelhet:
(Forrás: Highsnobiety, Business Insider, fotók: Business Insider, Louis Vuitton)
sapka | louis vuitton | koronavíris | arcvédő | dizán | arcpajzs
Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva
–
Sulciová Silvia interjú
Skót nyár a ködös budapesti belvárosban – Ilyen a 2023-as év whiskyje
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!