Nincs annál nagyobb áldás, mint amikor egy éjszakai repülőjáratra felszállva felfedezzük, hogy az egész üléssor a miénk. A Lufthansánál ettől a hónaptól mindez már nem csupán a szerencsén múlik.
A légitársaság Sleeper's Row néven augusztus 2-tól olyan opciót kínál a tiezenegy órás vagy annál hosszabb járataira,
mely szerint az utas egy teljes, azaz három-négy ülésből álló sort lefoglalhat a repülés időtartamára.
"Az ajánlat egy kényelmes, Business Class-minőségű párnával, takaróval és matracbetéttel egészül ki, tehát az utasok az üléseken fekve sokkal kipihentebben érkezhetnek meg a célállomásukra" – olvasható a légitársaság sajtóközleményében. Egy speciális biztonsági öv garantálja, hogy az utasok végig biztonságban legyenek az utazás során, illetve a Sleeper's Row-t foglalók elsőbbségi beszállásban is részesülnek.
A Sleeper's Row ára nagyjából 190 dollártól (57 ezer forinttól) indul, és az útvonaltól függően 272 dollárig (82 ezer fortintig) emelkedhet. Valamennyi járaton három ilyen luxusülőhely található. A két méternél magasabb utasoknak viszont számolniuk kell azzal, hogy nem tudnak teljesen kinyújtózni, mivel a Lufthansa turistaosztályain négy ülés esetén sincs számukra elég hely.
A légitársaság tavaly év végén a Frankfurt-Sao Paulo járatain több héten át tesztelte a Sleeper's Row-t, a próbaút során kapott visszajelzések rengeteget segítettek az új funkció kialakításában. Hasonlóképpen járt el az Air New Zealand is, amely SkyNest néven a turistaosztály hátsó részében alakított ki egy bunkert, benne hat fekvőhellyel.
A légiközlekedés a világjárvány okozta gazdasági válság egyik legkomolyabb áldozata volt, ami a körülmények ismeretében aligha lehetne meglepő: mi szükségünk lett volna légitársaságokra akkor, amikor a lakásból sem nagyon tehettük ki a lábunkat? A helyzet azonban hónapról hónapra javul, annak ellenére, hogy a világ különböző országai teljesen eltérő ütemben haladnak a nyitás felé. Radó Andrással, a Wizz Air szenior vállalati kommunikációs menedzserével beszéltünk a repülés jelenéről és jövőjéről, Abu Dhabi fontosságáról, és arról, hogy miért jelenthet új fejezetet az egységes európai uniós vakcinaigazolás bevezetése.
(Forrás: Travel and Leisure, fotók: Getty Images)
alvás | opció | repülőjárat | utazás | lufthansa | teljes
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!