Close
Magyar divattervezők és dizájnerek hódítják meg a dubaji világkiállítást

Magyar divattervezők és dizájnerek hódítják meg a dubaji világkiállítást

Egy különleges, tematikus hét keretében a magyar tervezők remekművei kerülhetnek 25 millió látogató figyelmének középpontjába.

A dubaji világkiállítás keretében a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) egy olyan hét megvalósítását tűzte ki célul, amely a kreativitást ünnepli, az innovációt ösztönzi, továbbá bemutatja a magyar divat- és dizájnipar legkiválóbb alkotóit. Úgy vélik, a megjelenésnek köszönhetően az európai piac után a Közel-Keleten is felfedezhetik a magyar tervezők kreativitását és egyediségét, valamint kiváló alkalomnak tartják arra is, hogy a világkiállításra érkező 25 millió látogató megismerje országunk múltját, hagyományait, természeti kincseit és nemzeti kultúráját.

Az Expo 2020 által megvalósított programok között kapnak helyet az ügynökség divat- és dizájneseményei, melyeken a hazai divatipart és annak kiemelkedő tehetségeit ismerhetik meg a világ minden tájáról érkező látogatók.

“Dubaj a nyugati világ egyik legfontosabb kereskedelmi szereplője, így a bemutatkozással rendkívül pozitív hatást gyakorolhatunk az országimázsra és hazánk turisztikai vonzerejére”

– mondta Bata-Jakab Zsófia, az MDDÜ vezérigazgatója. A kreatív hét során november hetedikén egy vacsora keretében enged betekintést munkájába az ügynökség a divat- és dizájnipari szakemberek, a sajtó, a forgalmazók, illetve a jelenlévő influencerek számára.

November 8–12. között valósul meg a Downtown Design, amely a hivatalos Dubai Design Week egyik központi eseménye. A magyar dizájnmárkák – Erros n’ More, Forms Design, Zsuzsanna Horvath, Leits Miklós, Loomiosa, Oleant, Paper Up!, Planbureau, Position Collective és sarakele – alkotásai az egységes Budapest Select ernyőmárka alatt lesznek megtekinthetőek, csakúgy, mint a november 9-i Budapest Select Fashion Show keretében bemutatkozó divattervezők – Abodi, Elysian, Kata Szegedi, Katti Zoób, Maison Marquise, Mero és Sentiments – alkotásai, amelyekkel az októberi Budapest Central European Fashion Week kifutóin már találkozhattak az érdeklődők.

Emellett november 10-én az MDDÜ egy kerekasztal-beszélgetésre invitálja az érdeklődőket, amely során különböző országok kreatív ágazatainak női vezetői osztják meg személyes gondolataikat és tapasztalataikat a sikerhez vezető úttal kapcsolatban. A beszélgetés során többek között olyan témákat járnak majd körbe, mint az új divatfővárosok, a fenntarthatóság, valamint a női vezetők szerepe a divatban.

(Forrás: MDDÜ)

FOLYTASD EZZEL
Nagyon fiatalon elhunyt a híres divattervező, a Louis Vuitton művészeti igazgatója
Ilyen a luxuskonzol, ha a Gucci tervezi
Rendeld meg a Roadster magazin 6. számát!
Őszi-téli lapszámunkban ismét megnövelt terjedelemben, 224 oldalon a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Felsorolni is nehéz, mennyi izgalmas történetet meséltünk el az új számban, de ha szeretnél többet tudni, akkor kattints ide az alábbi linkre! Megnézem, mert érdekel!
Close
HELLO, EZ ITT A
ROADSTER
Kövess minket a Facebookon!
Történetek, amiket nem fogsz elfelejteni!

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom