Close
Magyar stand is kiállít a párizsi Maison et Objet dizájnvásáron

Magyar stand is kiállít a párizsi Maison et Objet dizájnvásáron

A francia divat- és dizájnfőváros, Párizs ad majd otthon január 17–21. között az ötnapos Maison et Objet vásárnak, amely közel ötven országból érkezett tervezőkkel várja a dizájn iránt érdeklődőket. A vásáron az építész, belsőépítész, formatervező és műértő közönség megismerheti a legújabb bútorral, világítással és textíliával kapcsolatos trendeket, amelyeket a világ minden tájáról érkező dizájnerek prezentálnak majd. 

Idén a Magyar Divat & Design Ügynökség koordinálásával tizenegy magyar márka vesz részt az eseményen egy látványos és formabontó installáció keretében, amelyet a környezettudatosság és célszerűség inspirált. A letisztult kiállítói térnek köszönhetően a tervezőknek lehetőségük nyílt komplex megoldások használatára is. A dizájn kialakítása során nélkülözhetetlen feltétel volt a lehető legkevesebb anyag és energia felhasználása, valamint az, hogy újra felhasználható lehessen a produktum. Mindennek eredménye, hogy bár az installáció a 2019-es London Design Fair vásárra készült, a környezettudatosság jegyében most személyre szabottan, de újból felhasználható.

Figyelembe véve a legjobb nemzetközi gyakorlatokat, a magyar dizájnmárkák nemzetközi promotálását egy egységes, Budapest-fókuszú, erős ernyőmárka alatt valósítja meg az MDDÜ.

A Budapest Select márka fő célja, hogy a tehetséges hazai tervezők saját márkajegyeiket megtartva, de egységes kommunikáció által kapjanak nagyobb figyelmet a nemzetközi megjelenések alkalmával.

A magyar márkák kiválasztása szakmai szempontok alapján történt, a döntés során kiemelkedően fontos elvárás volt, hogy a dizájnerek gondolkodásában megjelenjen a fenntarthatóság és a tudatos tervezői magatartás. A technológiát és innovációt magas szinten ötvöző tervezők portfoliói között egyaránt megtalálhatók ez egyszerre tradicionális, mégis kortárs textil- és kerámiatermékek, -lámpák, valamint a növényeket egyedi módon felhasználó bútorok is.

A Párizsba kiutazó tizenegy hazai márka már korábban is lehetőséget kapott arra, hogy nemzetközi eseményeken mutassa meg a tehetségét, és mind a visszajelzések, mind a stabil gyártói kapacitás és több éves szakmai tapasztalat alapján egyértelműen kiderült, hogy ezek a brandek tökéletesen illeszkednek a nemzetközi trendekbe, ezért is alkalmasak a külföldi piacon történő megjelenésre.

Olyan márkákkal és tervezőkkel találkozhatnak a vásáron, mint az Anna Regős, a Viaplant, a Position Collective, a LumoConcept, a Planbureau, a Plydesign, a Komonka, a Nieto Light, a Socowoo, a Beweq és Ábel Lakatos.

A kaland folytatódik

Megjelent a Roadster magazin második nyomtatott kiadása, amelyben ismét olyan történeteket gyűjtöttünk össze, amelyek minket is folyamatosan inspirálnak. Szerintünk szebb lett, mint az első szám, reméljük, neked is tetszeni fog.

Ha velünk tartanál ezen az utazáson, ezen a linken megrendelheted a magazint.

Ez is érdekelhet:

Close