Close
Magyar stand is kiállít a párizsi Maison et Objet dizájnvásáron

Magyar stand is kiállít a párizsi Maison et Objet dizájnvásáron

A francia divat- és dizájnfőváros, Párizs ad majd otthon január 17–21. között az ötnapos Maison et Objet vásárnak, amely közel ötven országból érkezett tervezőkkel várja a dizájn iránt érdeklődőket. A vásáron az építész, belsőépítész, formatervező és műértő közönség megismerheti a legújabb bútorral, világítással és textíliával kapcsolatos trendeket, amelyeket a világ minden tájáról érkező dizájnerek prezentálnak majd. 

Idén a Magyar Divat & Design Ügynökség koordinálásával tizenegy magyar márka vesz részt az eseményen egy látványos és formabontó installáció keretében, amelyet a környezettudatosság és célszerűség inspirált. A letisztult kiállítói térnek köszönhetően a tervezőknek lehetőségük nyílt komplex megoldások használatára is. A dizájn kialakítása során nélkülözhetetlen feltétel volt a lehető legkevesebb anyag és energia felhasználása, valamint az, hogy újra felhasználható lehessen a produktum. Mindennek eredménye, hogy bár az installáció a 2019-es London Design Fair vásárra készült, a környezettudatosság jegyében most személyre szabottan, de újból felhasználható.

Figyelembe véve a legjobb nemzetközi gyakorlatokat, a magyar dizájnmárkák nemzetközi promotálását egy egységes, Budapest-fókuszú, erős ernyőmárka alatt valósítja meg az MDDÜ.

A Budapest Select márka fő célja, hogy a tehetséges hazai tervezők saját márkajegyeiket megtartva, de egységes kommunikáció által kapjanak nagyobb figyelmet a nemzetközi megjelenések alkalmával.

A magyar márkák kiválasztása szakmai szempontok alapján történt, a döntés során kiemelkedően fontos elvárás volt, hogy a dizájnerek gondolkodásában megjelenjen a fenntarthatóság és a tudatos tervezői magatartás. A technológiát és innovációt magas szinten ötvöző tervezők portfoliói között egyaránt megtalálhatók ez egyszerre tradicionális, mégis kortárs textil- és kerámiatermékek, -lámpák, valamint a növényeket egyedi módon felhasználó bútorok is.

A Párizsba kiutazó tizenegy hazai márka már korábban is lehetőséget kapott arra, hogy nemzetközi eseményeken mutassa meg a tehetségét, és mind a visszajelzések, mind a stabil gyártói kapacitás és több éves szakmai tapasztalat alapján egyértelműen kiderült, hogy ezek a brandek tökéletesen illeszkednek a nemzetközi trendekbe, ezért is alkalmasak a külföldi piacon történő megjelenésre.

Olyan márkákkal és tervezőkkel találkozhatnak a vásáron, mint az Anna Regős, a Viaplant, a Position Collective, a LumoConcept, a Planbureau, a Plydesign, a Komonka, a Nieto Light, a Socowoo, a Beweq és Ábel Lakatos.

Ez is érdekelhet:

Legyen tiéd a limitált szériás giftboxunk!
Mi jobb, mint egy Roadster magazin?
A válasz egyszerű: öt Roadster magazin.
Úgy döntöttünk, összerakjuk egy díszdobozba az eddigi számainkat, és ha megrendeled magadnak vagy valaki másnak ajándékba (spoiler alert: jön a karácsony!), akkor a következő, sorrendben ötödik számunkat ajándékba kapod tőlünk.
Az öt szám együtt díszdobozban most 8950 Ft.
Ha velünk tartanál ezen az utazáson, ezen a linken megrendelheted a magazint.
Close

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom